quote:
Broes is de Amerikaanse versie van Kensington.quote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef noodgang het volgende:
Volgens mij hebben we dit nummer al een keer of tien voorbij horen komen
Jammer dat die de lijst niet hebben gehaaldquote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef mario390 het volgende:
hoe kom je nu op slowenie ? vor ongefähr 10 dagen was ik in laibach
Mja deze is dan weer echt te veel er aan en dan krijgen we nog saaie troep als Philadelphia, pedobroes, zijn thusstad en tofferquote:Op zondag 29 december 2024 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Na vanavond herinner ik me weer waarom we allemaal ook alweer zo klagen op Bruce ja. Dit is echt teveel van het redelijke maar niet uitmuntende.
Hij danst wel de rock 'n roll en samba met je mee!quote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie kan ik niet meer horen?
Broes Broes
Nee dit kan ECHT niet.quote:Op zondag 29 december 2024 21:51 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Broes is de Amerikaanse versie van Kensington.
Silvio DanteGODquote:
Ach meidquote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me nog vorige jaren herinneren dat er elk uur een Broes was op een gegeven moment (zoals nu), echt om gek van te worden.
Ik vergeet elk jaar weer dat jij hier ook vandaan komt.quote:Op zondag 29 december 2024 21:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ook![]()
We moesten dus op de basisschool daar slapen op het buitenzwembadterrein in tentjes, maar het begon te onweren en toen zijn we naar binnen geëvacueerd
Misschien kan Bruce er een liedje over zingen dan komt het wel in de lijst.quote:Op zondag 29 december 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat die de lijst niet hebben gehaald
Hoezo snap je dat?quote:
Op een trampolinequote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de raarste plek waar JIJ een nacht hebt geslapen?
welke list ? ik was daar op kerstmarktquote:Op zondag 29 december 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat die de lijst niet hebben gehaald
Dit is wel de meme van dit jaar he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |