Op Corsica, boot was te laat, had geen hotel, halve nacht op het eiland rondgereden om uiteindelijk maar op een parkeerplaats te gaan slapen. En dan de volgende ochtend zo wakker wordenquote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de raarste plek waar JIJ een nacht hebt geslapen?
Op de bank in de huiskamer van een onbekende vrouw in Brussel nadat een vriend en ik naar Luxemburg waren gelift. Daar konden we maar geen slaapplek vinden, dus met de trein naar Brussel gegaan en daar bij het uitgaan een vrouw van 50 leren kennen waar we wel op de bank mochten crashenquote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Bij camping in Schaarsbergen?quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Raarste plek waar ik geslapen heb?
Achterin een vrachtwagen op kussens van banken tijdens een bosbouwweekend op een kampeerterrein in Arnhem
Ja, ik wil graag binnenkort de andere landen daar eens proberen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slovenië is mooi en leuk ja. Heel voormalig Joegoslavië is dat overigens.
Weet je hoeveel ik al gedronken heb?quote:
Ik heb nergens op een rare plek geslapen dit jaar!quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is GEEN kerstplaat skyradio!quote:Op zondag 29 december 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
Mijn favoriete kerstplaat. Al is het geen kerstplaat, geloof ik.
Bledquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absoluut! Ben er zelf nu 4 keer geweest, o.a. in Ljubljana, Kranj, Bled en Postojna. De zuidoostelijke hoek ken ik nog niet, dus die moet ik nog eens checken
Indrukwekkende verzameling doodshoofden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vond ik destijds ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel jammer van die tattoeages.quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol neequote:Op zondag 29 december 2024 21:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat toen je oude appartementen complex in Bovenkarspel? afgebroken moest worden?
De (kleine) kust is ook een aanrader. Piranquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absoluut! Ben er zelf nu 4 keer geweest, o.a. in Ljubljana, Kranj, Bled en Postojna. De zuidoostelijke hoek ken ik nog niet, dus die moet ik nog eens checken
Gilfhunterquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de bank in de huiskamer van een onbekende vrouw in Brussel nadat een vriend en ik naar Luxemburg waren gelift. Daar konden we maar geen slaapplek vinden, dus met de trein naar Brussel gegaan en daar bij het uitgaan een vrouw van 50 leren kennen waar we wel op de bank mochten crashen
Gorinchem?quote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Melleyn het volgende:
Oh nee nieuw antwoord: in de snackbar van het Caribabad
quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scoutingkampeerterrein achter Burgers. Rare ervaring wel om met al die geluiden wakker te wordenquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij camping in Schaarsbergen?
Dat kan ik volledig beamenquote:Op zondag 29 december 2024 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik wil graag binnenkort de andere landen daar eens proberen.
Sowieso oost-europa![]()
Ah juist.quote:Op zondag 29 december 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol nee
Studentencontainer in Amsterdam, naast de Bijlmer Bajes
Die sloopflat was in Hoorn. En toen ik daar uit moest/ging ben ik naar Zwaag verhuisd.
Flats zijn nog steeds niet gesloopt. Woon hier al 3 jaar
Bovenkarspel ben ik geboren en opgegroeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |