Daar ging iets misquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken geleden gehad dat mijn wekker op zondagochtend om 7:30 uur ging, terwijl ik geen afspraken had die dag.
Bankje van een bushaltequote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de raarste plek waar JIJ een nacht hebt geslapen?
De kracht der liefde houdt m tegenquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef noodgang het volgende:
Is Frankie nu nog steeds niet in Hollywood?
Niet als hij met Chris Rea mee mocht rijden.quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef 4-elements het volgende:
Is Frankie eigenlijk ooit in Hollywood aangekomen?
In een tentje midden in een weiland in Duitsland waar ik met een vriend gestrand was onderweg naar een andere vriend die ergens verder op de camping stond.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Sloveniëquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een gymzaal in Tolmin, Slovenië denk ik.
Oscar?quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
Ik heb 2 jaar in een container gewoond (en geslapen). Telt dat ook?
Schooltje in de Dordogne, omdat de camping geëvacueerd werd ivm noodweer.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Amy Lee komt ook nog twee keerquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Schandalig!1
Volgend jaar nieuwe Amy’s (of herintreders) in de lijst pushen!
Nooit begrepen dat Wijnhuis zoveel populairder is dan de Mac
Winehouse is een icoon. Veel beter dan McDonaldquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Schandalig!1
Volgend jaar nieuwe Amy’s (of herintreders) in de lijst pushen!
Nooit begrepen dat Wijnhuis zoveel populairder is dan de Mac
Was dat toen je oude appartementen complex in Bovenkarspel? afgebroken moest worden?quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
Verkeerde account @OscarMopperkontquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
Ik snap dat snoozen prettig is, maar wekenlang vind ik wel wat overdreven.quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken geleden gehad dat mijn wekker op zondagochtend om 7:30 uur ging, terwijl ik geen afspraken had die dag.
In een hooiberg.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Iets groterquote:
Ik kan het zeker iedereen aanraden. Prachtig pitoresque land met heerlijk eten en fijne mensen.quote:
Gewat?quote:Op zondag 29 december 2024 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb veel gebackackt vroeger. Daar zijn wel eens wat half-zwerverige nachten voorbij gekomen.
Vond ik destijds ookquote:
Slovenië is mooi en leuk ja. Heel voormalig Joegoslavië is dat overigens.quote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan het zeker iedereen aanraden. Prachtig pitoresque land met heerlijk eten en fijne mensen.
2008-2011 ongeveer als ik het zo goed zeg uit mijn hoofdquote:
Absoluut! Ben er zelf nu 4 keer geweest, o.a. in Ljubljana, Kranj, Bled en Postojna. De zuidoostelijke hoek ken ik nog niet, dus die moet ik nog eens checkenquote:Op zondag 29 december 2024 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan het zeker iedereen aanraden. Prachtig pitoresque land met heerlijk eten en fijne mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |