Was ik ook bij, helaas een van de mindere concerten die ik van haar heb gezien iddquote:Op zondag 29 december 2024 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Concert van Amy in hmh in 2009 was lange tijd t slechtste dat ik bezocht. Totdat Rodriguez meer dood dan levend op BKS het podium werd opgeduwd
De helft van jouw posts komen echt rechtstreeks van het labeltje van een theezakje hèquote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de raarste plek waar JIJ een nacht hebt geslapen?
Ik heb het een paar weken geleden gehad dat mijn wekker op zondagochtend om 7:30 uur ging, terwijl ik geen afspraken had die dag.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Trek de stekker uit de wekker want ik lig hier net zo lekker.
Een gymzaal in Tolmin, Slovenië denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niet op rare plekken geslapen, denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Schandalig!1quote:Op zondag 29 december 2024 21:41 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Die eerste is er in 2019 uit gegaan.
Hier gaf de TV een inactiviteitswaarschuwing netquote:Op zondag 29 december 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dat mijn vaatwasser begint te piepen dat die klaar is terwijl die zweefgenot bezig is
Misschien spaart PippenScottie wijsheden van gelukskoekjes?quote:Op zondag 29 december 2024 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De helft van jouw posts komen echt rechtstreeks van het labeltje van een theezakje hè(Geintje, ik vind het altijd wel leuk
)
Ik heb tijdens de intro van de universiteit wel een tijdje in het washok van een studentenhuis gebivakkeerd. Like 5 of 6 nachten.
Nee denk dat die in Goes is geblevenquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef 4-elements het volgende:
Is Frankie eigenlijk ooit in Hollywood aangekomen?
Nee, die bleef te lang hangen in de pleasuredome.quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef 4-elements het volgende:
Is Frankie eigenlijk ooit in Hollywood aangekomen?
Theezakjes rulequote:Op zondag 29 december 2024 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De helft van jouw posts komen echt rechtstreeks van het labeltje van een theezakje hè(Geintje, ik vind het altijd wel leuk
)
Ik heb tijdens de intro van de universiteit wel een tijdje in het washok van een studentenhuis gebivakkeerd. Like 5 of 6 nachten.
Hij gaat er naartoe met een flinke omweg, kan 'ie ook niks aan doenquote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef noodgang het volgende:
Is Frankie nu nog steeds niet in Hollywood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |