Die dialecten zijn misschien een probleem als er snaartheorie besproken wordt, maar die kroegpraat van die darters is prima te volgen.quote:
Behalve Gando, daar moet ik soms wel echt goed m'n best voor doenquote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die dialecten zijn misschien een probleem als er snaartheorie besproken wordt, maar die kroegpraat van die darters is prima te volgen.
De winnaar van deze wedstrijd speelt tegen Dobey of Doets, mocht dat meespelen in je stemkeuze.quote:
Stukje geil.quote:Op zondag 29 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
@:szura
@:de_boswachter
Wakker worden allen
koffiegenotquote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Behalve Gando, daar moet ik soms wel echt goed m'n best voor doen
Die is in het echt ( paar x ontmoet ) niet te verstaan. Peterraight ook niet trouwensquote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Behalve Gando, daar moet ik soms wel echt goed m'n best voor doen
Tot de laatste set 110+ gooienquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ik was even weg, maar wat heeft die Rydz gedaan dan?
Veel sessies voor fijnproevers dit WKquote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schema morgen
Dobey v Doets
Owen v Rydz
Pietreczko v Aspinall
Bunting v Woodhouse
Van Gerwen v De Graaf
Littler v Joyce
Heeft altijd genoeg peuken bij Gando genotquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
koffiegenot
Bekijk deze YouTube-video
Een goeie darter rookt.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft altijd genoeg peuken bij Gando genot
Ik kan dagen naar deze man luisterenquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
koffiegenot
Bekijk deze YouTube-video
SchotlandGodenquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die is in het echt ( paar x ontmoet ) niet te verstaan. Peterraight ook niet trouwens
Ik ook versta hem toch nietquote:Op zondag 29 december 2024 21:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik kan dagen naar deze man luisteren
Ongekend geschroeid.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ter compensatie kunnen we best aardige kwartfinales krijgenquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel sessies voor fijnproevers dit WK
Niks met zijn haar in ieder geval.quote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Janneke141 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |