SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MacBrakquote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mac heeft me goed gedaan. Ben niet meer zo brak![]()
![]()
Ik heb deze ttOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja, mogelijk is de vriend ook helemaal geen klootzak, maar schildert ze hem gewoon zo af.quote:Op zondag 29 december 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende: [..] Die meid is zelf toxic als wat in een relatie telkens aandacht vragen bij Kree en die tegelijkertijd genoeg kruimels geven zodat hij hoopt blijft houden op meer.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je zit er al tussen met die bel sessies van jullie en die meid is ook niet zuiver. Wat je doet kan eigenlijk al niet dus vanuit jouw kant kan er beter wel geneukt worden dan heb jij er nog wat leuks aan.quote:Op zondag 29 december 2024 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. ik bedenk me ook nog beetje zonder mensen te kwetsen. en is haar maar ook dr vriend, want t zou lullig zijn van haar dan ook naar hem.
Enne daar wil ik niet tussen zitten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kree is gewoon gefriendzoned, en nu orbit hij die vrouw in de hoop ooit de punani te kunnen bereiken![]()
Nog niet helemaal teruggelezen.quote:Op zondag 29 december 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmm heel eerlijk, ik zou in de positie willen komen dat ze alles uitgemaakt heeft en dan eens kijken of het nog eens werkt als daten en mss meer.
dat is wat ik wil.
De situatie is daar ze die clown niet los wil laten, en daardoor hou ik het af.
En zie wel dat ik nog verder terug moet scrollen.
Kree er is hier maar één clown.
Kijk in de spiegel om kennis te maken.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!![]()
![]()
Net zo lang tot we zeggen wat hij wil horenquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nog niet helemaal teruggelezen.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nog niet helemaal teruggelezen.
Echt hoevaak ga je ons nog vragen om advies?!Deze vrouwen hequote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net zo lang tot we zeggen wat hij wil horen![]()
Ja en die vrouw geeft hem trouwens net genoeg dat hij hoop blijft houden terwijl ze in een relatie zit.quote:Op zondag 29 december 2024 20:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree is gewoon gefriendzoned, en nu orbit hij die vrouw in de hoop ooit de punani te kunnen bereikenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh nee, ik had mn zinnen op een klootzak gezetquote:Op zondag 29 december 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand uit Katwijk voor je?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat doen ze, maar er is 0% kans dat het gaan gebeurenquote:Op zondag 29 december 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die vrouw geeft hem trouwens net genoeg dat hij hoop blijft houden terwijl ze in een relatie zit.![]()
Standje onmogelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke positie zou je dan wel in willen komen?
Maar ja, de aantrekkingskracht van de klootzak is ondoorgrondelijk![]()
![]()
Beter dat dan voor een nerd gaanquote:Op zondag 29 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, ik had mn zinnen op een klootzak gezet
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2024 20:25:55 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: