Joh. Slecht geslapen bos?quote:Op maandag 30 december 2024 09:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb me verslapen
Gebeurt me echt nooit normaal gesproken. Werd om 8.20 wakker (8 uur begin ik)gebeld, waar ik bleef. Dus dan maar ook een uur later stoppen..
quote:Op maandag 30 december 2024 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wie wordt er nou ongelukkig van niks doen![]()
Amateurs.
Oh, eigenlijk verantwoording dan hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die staat er al 2 weken ofzo maar mensen hebben daar gewoon schijt aan
Zo vroeg alweer bed opgemaakt. Dat is niet des KSC'squote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
schoongemaakt, bed opgemaakt.
Kan ik het vanavond niet meer vergeten.quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo vroeg alweer bed opgemaakt. Dat is niet des KSC's
Ik heb het gisteren gewoon netjes gedaan toen ik naar bed ging. Uiteraard met wat scheldwoorden omdat ik het nog niet gedaan had.quote:Op maandag 30 december 2024 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo vroeg alweer bed opgemaakt. Dat is niet des KSC's
Als een echte KSC'er.quote:Op maandag 30 december 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gewoon netjes gedaan toen ik naar bed ging. Uiteraard met wat scheldwoorden omdat ik het nog niet gedaan had.
Die kunnen het gewoon niet. Stelletje mislukkelingen. Nietsnutten is een ambacht, een vak.quote:Op maandag 30 december 2024 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wie wordt er nou ongelukkig van niks doen![]()
Amateurs.
quote:Op maandag 30 december 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kunnen het gewoon niet. Stelletje mislukkelingen. Nietsnutten is een ambacht, een vak.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op maandag 30 december 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"Als ze de uitkeringen nou eens omhoog gooiden dan hoef je ook niet zoveel te doen"
quote:Op maandag 30 december 2024 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik kom toch niet in aanmerking voor een uitkeringquote:Op maandag 30 december 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"Als ze de uitkeringen nou eens omhoog gooiden dan hoef je ook niet zoveel te doen"
Kan ze hier in de wijk niet kopen tot oudjaarsdag. Ja volgens mij bij de Lidl nu wel want eindelijk hebben ze daar naturel. Maar goed ik moet toch even bij iemand langs en vlakbij zijn huis staat wel een oliebollenkraam.quote:
Gewoon even opwarmen in de oven.quote:Op maandag 30 december 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nu al dan zijn ze toch niet vers meer met o&n?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |