Ja precies. Wat een gezeik. Ik had dit ook op de basisschool, dat ik op m'n sodemieter kreeg omdat ik yoki dronk. Donder op kut.quote:Op maandag 30 december 2024 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is kerst, laat die kinderen zich lekker volproppen met iets waar ze wél zin in hebbenDoen we toch allemaal met kerst?
Ik zou zo echt niet willen leven, constant letten op wat ik eet. Je moet ook een beetje genieten van het levenquote:Op maandag 30 december 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
eR zItTeN gEeN gErAfFiNeErDe SuIkErS iN.
quote:Op maandag 30 december 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Wat een gezeik. Ik had dit ook op de basisschool, dat ik op m'n sodemieter kreeg omdat ik whisky dronk. Donder op kut.
Vroeger kon je met je verjaardag gewoon met dozen Croky trakteren en was iedereen blijquote:Op maandag 30 december 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Wat een gezeik. Ik had dit ook op de basisschool, dat ik op m'n sodemieter kreeg omdat ik yoki dronk. Donder op kut.
Core memory unlocked. Chips kwam vroeger in dozen.quote:Op maandag 30 december 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger kon je met je verjaardag gewoon met dozen Croky trakteren en was iedereen blij
Maar het maakt toch ook geen zak uit waar je suiker vandaan komt? Banaan en dadels bevatten nog vezels en vitaminen, maar als je ook nog eens dadels toevoegt omdat de banaan niet zoet genoeg is voor de kinderen, kun je ze net zo goed een pakje appelsap geven. Dacht ik.quote:Op maandag 30 december 2024 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou zo echt niet willen leven, constant letten op wat ik eet. Je moet ook een beetje genieten van het leven
Zag dat dat weer aan het terugkomen is omdat plastic zakken tegenwoordig slecht zijnquote:Op maandag 30 december 2024 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Core memory unlocked. Chips kwam vroeger in dozen.
Gewoon doorwerken, extra centjes verdienen, is het niet voor jezelf dan voor mensen die het keihard nodig hebben, win-win.quote:Op maandag 30 december 2024 09:51 schreef Karzai het volgende:
Nog 7 uurtjes werken, daarna 6 dagen vrij
Verlofdagen krijg je gewoon doorbetaald hoorquote:Op maandag 30 december 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon doorwerken, extra centjes verdienen, is het niet voor jezelf dan voor mensen die het keihard nodig hebben, win-win.
Ja tegenwoordig kom je niet veel verder dan rozijnen en een nutteloos speeltje van Ali Express.quote:Op maandag 30 december 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger kon je met je verjaardag gewoon met dozen Croky trakteren en was iedereen blij
Wie wordt er nou ongelukkig van niks doenquote:Op maandag 30 december 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Mensen hebben inmiddels een complete obsessie met niks-doen ontwikkeld terwijl ze doodongelukkig worden van het niks-doen.
*Amateur meldt zichquote:Op maandag 30 december 2024 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wie wordt er nou ongelukkig van niks doen![]()
Amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |