SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
ik denk meer als jaar geleden ook dat ik bij een BK was. Mac nog wel. Maar ook daar, vroeg ze grote friet erbij. zeg doe maar. maar was zeg maar wat vroeger de. normaal was.quote:Op zondag 29 december 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is echt zo erg achter uit gegaan
Kreeg je eerder nog een giga broodje met flink wat hamburger er tussen krijg je nu een eenhapscrackertjeDo what you love, love what you do!![]()
En in 2010, 2014, 2015 en 2020 stond Queen op 2.quote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
In 2005 stond bouwdewijn de groot op nummer 1
De schaal is een beetje klein, waardoor de lijn recht loopt en het lijkt of alles nr 1 is.![]()
2015 stond john lennon op 1quote:Op zondag 29 december 2024 18:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
En in 2010, 2014, 2015 en 2020 stond Queen op 2.
De schaal is een beetje klein, waardoor de lijn recht loopt en het lijkt of alles nr 1 is."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 18:48 schreef JustinK het volgende:
Ik neem de lijst pas serieus als Michael Jackson - Smooth Criminal op 1 staat![]()
![]()
oja die oliebollen traditie ook weer
nooit zo fan van geweest, zompige vette olie hap
Doe er nog wel eens eentje met wat poedersuiker, maargoed je hoeft mij er niet voor wakker te maken.Do what you love, love what you do!![]()
^ Ditquote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef kree het volgende:
Doe er nog wel eens eentje met wat poedersuiker, maargoed je hoeft mij er niet voor wakker te maken.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat is misschien wel de beste track van hem iddquote:Op zondag 29 december 2024 18:48 schreef JustinK het volgende:
Ik neem de lijst pas serieus als Michael Jackson - Smooth Criminal op 1 staat:')![]()
Ik weet nog steeds niet hoe het met de mieren van @AardappelSchotel gaat
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wij waren er na corona ook niet meer geweest, tot een half jaar geleden. Was gelijk de laatste keer.quote:Op zondag 29 december 2024 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk meer als jaar geleden ook dat ik bij een BK was. Mac nog wel. Maar ook daar, vroeg ze grote friet erbij. zeg doe maar. maar was zeg maar wat vroeger de. normaal was.
Gingen als wij in Apeldoorn altijd daar een burger eten. Ik kreeg het nooit op zo veel
Nu is echt niets meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Man in the mirrorquote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de beste track van hem iddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoezo? Zat hij ze te neuken?quote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe het met de mieren van @:AardappelSchotel gaat![]()
![]()
het heeft ook niks wat lijkt op culinair enzo. LOLquote:
niet dat mij dat wat boeit, maar ben sowieso meer van het hartige als zoete meuk.Do what you love, love what you do!![]()
Hebben een winterslaapquote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe het met de mieren van @:AardappelSchotel gaat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
haha nee klopt iddquote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij waren er na corona ook niet meer geweest, tot een half jaar geleden. Was gelijk de laatste keer.
Gingen als wij in Apeldoorn altijd daar een burger eten. Ik kreeg het nooit op zo veel
Nu is echt niets meer
Dat is een goed nummerquote:Op zondag 29 december 2024 18:48 schreef JustinK het volgende:
Ik neem de lijst pas serieus als Michael Jackson - Smooth Criminal op 1 staat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met kerst naar min moeder geweest, maar onderweg voor Mini-ToT ff naar KFC geweest en daar een grote milkshake gehaald.quote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij waren er na corona ook niet meer geweest, tot een half jaar geleden. Was gelijk de laatste keer.
Nu is echt niets meer
Ehhhh WTF???? Da's gewoon een kloterig klein bekertje zeg!![]()
![]()
Oke, dan laat ik je wel slapenquote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef kree het volgende:
Doe er nog wel eens eentje met wat poedersuiker, maargoed je hoeft mij er niet voor wakker te maken.
Maar je moet ze ook wel hier halen he:quote:Op zondag 29 december 2024 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
het heeft ook niks wat lijkt op culinair enzo. LOL
niet dat mij dat wat boeit, maar ben sowieso meer van het hartige als zoete meuk.![]()
![]()
Ja ze worden duurder en het wordt steeds kleiner.quote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Met kerst naar min moeder geweest, maar onderweg voor Mini-ToT ff naar KFC geweest en daar een grote milkshake gehaald.
Ehhhh WTF???? Da's gewoon een kloterig klein bekertje zeg!
Hoe worden we beflikkertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inflatie...quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze worden duurder en het wordt steeds kleiner.
Hoe worden we beflikkert![]()
Ook Billy jean ook.quote:
Hij heeft veel goede nummersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dat zo?quote:
Nee dat lijkt me niet.
Maar het ging over Smooth criminal, dan denk ik altijd aan zn mierenboerderij
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
"Alles wordt duurder"quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze worden duurder en het wordt steeds kleiner.
Hoe worden we beflikkertAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
gehehe, ze verschillen wel met waar je ze eet ofzo moet ik zeggen.quote:
Vooral waar je ze dan weer krijgt enzo en niet weten hoe ze te weten te maken, beetje te lauwe olie enzo.
En zeg maar je vreet een spons met frituurvet vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Is wel 1 van mijn favorieten van hem!quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat gevoel dat er vanuit gaat, kippenvel.![]()
![]()
Me reet.quote:
zekerquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook Billy jean ook.
Hij heeft veel goede nummersDo what you love, love what you do!![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 29-12-2024 18:55:19 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow alien ant farm!quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Nee dat lijkt me niet.
Maar het ging over Smooth criminal, dan denk ik altijd aan zn mierenboerderij
Ik dacht dat je bedoelde dat hij een mierenneuker was!![]()
![]()
Ja zelden krijg je ergens een echte goeie oliebolquote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe, ze verschillen wel met waar je ze eet ofzo moet ik zeggen.
Vooral waar je ze dan weer krijgt enzo en niet weten hoe ze te weten te maken, beetje te lauwe olie enzo.
En zeg maar je vreet een spons met frituurvet vooral.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou die van mij een stuk minder als wat de inflatie is. LOLquote:
ja helemaal eensquote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zelden krijg je ergens een echte goeie oliebolDo what you love, love what you do!![]()
ja 10 euro per maand, het levensonderhoud wel 100 euro duurder al met alquote:
Gemiddeld van het wel meequote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou die van mij een stuk minder als wat de inflatie is. LOL
https://www.nu.nl/economi(...)or-hogere-lonen.html![]()
Dat geldt voor iedereenquote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou die van mij een stuk minder als wat de inflatie is. LOL
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier valt een Engelstalig grapje over te maken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: