Weet je wat echt kinderachtig is.quote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het ook niet, maar gaat eeuwige kinderachtige gezeik op Limburg vind ik erg vermoeiend.
Beetje muziek kennis is wel op zijn plaats Paulquote:
Lekker man, bier gedronken, kaasbar bezocht, boekwinkel geweest?quote:
stoppen met Mario na te doen.quote:
Nederland is al jaren smakeloosquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wtf, ik zie dat er gewoon niks van the Byrds in de lijst staat!
geen idee waarom maar okayquote:Op zondag 29 december 2024 18:40 schreef Paul het volgende:
@:gunner kan je dit toevoegen aan de OP:
Uitzendingen kan je met beeld terugkijken via uitzending gemist van Ziggo
Met Rowwen Hèzequote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef PzKpfw het volgende:
Vanavond tussen 9 en 10 wordt een heerlijk uurtje
Pest mij nietquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje muziek kennis is wel op zijn plaats Paul
Ik had diezelfde schok een paar dagen geledenquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
quote:
Deze artiest heeft ook een lied over Van Gogh gemaakt. Dat vind ik mooier dan ditquote:
Ja, en toch verbaast het me elk jaar weer hoe ergquote:
Klopt, Paul doet vervelendquote:
vind meer schokkender dat Fame er niet in staatquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Die vind ik wel beter dan zijn oud-top 2000 noteringenquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig komen we die maar in 1 lijst tegen
quote:Op zondag 29 december 2024 18:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik had diezelfde schok een paar dagen geleden
Kerstmarkt op het plein vooral. Reuzenrad was wel geinig. De neefjes wilden daarna vooral kleding shoppen. Dat was wel een beetje jammerquote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker man, bier gedronken, kaasbar bezocht, boekwinkel geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |