Wel de meest bekende.quote:
Ah, dit was toch een reactie op een nummer van Bruno Mars?quote:Op zondag 29 december 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan scoor jij met dit nummertje
Best leuk, wel een beetje overgewaardeerdquote:
Achy Breaky Heart van d'r vader staat er niet eens inquote:Op zondag 29 december 2024 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Dat was verassend genoeg de enige notering van Miley Cyrus in deze lijst zie ik.
Emmely & Desireequote:Op zondag 29 december 2024 18:35 schreef Paul het volgende:
Nee ik vind Desiree de leukste DJ ookal is ze lesbisch
Die is vaker wel zo vroeg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ligt er aan welke?quote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie zin in een Amerikaanse taart?
Stukkies tikkenquote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gisteren was ze ook al zo vroeg
Niet alles van Rowwen Hèze is vreselijk. Maar ze staan er wel echt te veel in. En ook met nummers die er puur alleen maar vanuit Limburgs perspectief in staan. Want die zijn wel echt bedroevend.quote:Op zondag 29 december 2024 18:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem is. Ik kom wel uit een regio met dialect en kan ook andere regionale muziek wel waarderen. Dat maakt de top 2000 voor mij juist uitgebalanceerd. Overigens is niet alle regionale muziek muzikaal ook minder. Wat mensen ook van Rowwen Hèze of Normaal vinden, het is muzikaal prima muziek. Maar ik krijg de indruk dat hier het land ook weer verdeeld over is, zoals over alles vandaag de dag.
Nou zeg dat.quote:Op zondag 29 december 2024 18:38 schreef Paul het volgende:
Deze liedje is wel van toepassing op alle vliegtuigen die neerstorten afgelopen dagen
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-na-noodlanding-oslo
Laat die limburgers lekker hun eigen top 2000 regelen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet alles van Rowwen Hèze is vreselijk. Maar ze staan er wel echt te veel in. En ook met nummers die er puur alleen maar vanuit Limburgs perspectief in staan. Want die zijn wel echt bedroevend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |