Lijkt mij lekker, maar die bonenmaler hier kan thee niet aan.quote:Op zondag 29 december 2024 18:49 schreef essnhills het volgende:
Tenzij andere theesmaak, dan eerst legen natuurlijk
Trein naar Valkenburgquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben er eind deze week, nog tips?
ja had tussen de middag noodles... dus dat bakje staat nu als afvalbakje naast het prullebakjequote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik heb een bakje erbij staan op tafel waar ik hem af en toe in kan legen
Stadswandeling langs de oude vestingmuren?quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben er eind deze week, nog tips?
Die Franse en You are so beautiful mogen er van best uit.quote:Op zondag 29 december 2024 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat er denk ik de komende jaren ook wel 2 of 3 kwijtraken
Internetquote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die aardig zijn? Ik ken een Joop die helemaal niet zo aardig was
Ik zie het ja. Nu is Emmely al broekje uit genot maar dit erbij is primaquote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die sidekick heeft aardige jopen ja
doe je broek maar weer aanquote:
Waarom zou je thee vermalen?quote:Op zondag 29 december 2024 18:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij lekker, maar die bonenmaler hier kan thee niet aan.
Welke?quote:Op zondag 29 december 2024 18:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die sidekick heeft aardige jopen ja
Dit bedacht ik me net ookquote:Op zondag 29 december 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
come together, right now, over me
Rare tekst
misschien heeft spapaars geen zeefje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |