quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 29 december 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
KUTquote:Op zondag 29 december 2024 18:10 schreef Isorden het volgende:
Dit doet me er aan denken....
I just lost the game.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Guardiola heeft m op het laatste moment van zijn lijstje gehaald.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Sowieso is dat hele album echt steengoed. Ze heeft daarna niet echt iets soortgelijks meer gemaakt naar mijn meningquote:Op zondag 29 december 2024 18:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn moeder vindt dit heel mooi. Meestal hebben we aardig dezelfde smaak maar deze voel ik niet zo
Alleen Nobody's Wife is echt heel fijn van haar
Ja ik verdwaal zelfs in liedjes, en Lidl lijkt daar wel opquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 18:11 schreef peaceman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jij verdwaald vooral in songtitelsquote:Op zondag 29 december 2024 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik verdwaal zelfs in liedjes, en Lidl lijkt daar wel op
Nee klopt, ik vond als toenmalig ESF-liefhebber Birds ook helemaal niet zo briljant als velen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele album echt steengoed. Ze heeft daarna niet echt iets soortgelijks meer gemaakt naar mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |