beschimmeldquote:
Praten over Fight Clubquote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef Isorden het volgende:
Dan nu een van de grote vragen in dit leven.
Wat is het dat Meat Loaf niet wil doen?
Meat Loaf word ik heel erg zenuwachtig vanquote:
Snel Snel kijken naar het beeld......quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen Snel van Blauw Bloed in de Playbackbox
Trouwen, want daar wil ie nog een nachtje over slapen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef Isorden het volgende:
Dan nu een van de grote vragen in dit leven.
Wat is het dat Meat Loaf niet wil doen?
Vooral heel hard meezingen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amaaaaameebleren en dansje doen?
Toch fijn om te weten dat ik daar niet alleen in staquote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Niets mis met gehaktbrood als voedsel. Als muziek is het een kitscherige verschrikking.
Prachtig op bij karaoke in de plaatselijk gaybar te doen man....quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Niets mis met gehaktbrood als voedsel. Als muziek is het een kitscherige verschrikking.
Zal wel een vrouwendingetje zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Iehl is een soort zum kotsen
ick is een bleh die vanuit je botten komt ofzo
maar toch werd hij makkelijk overgehaald op het derde honkquote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwen, want daar wil ie nog een nachtje over slapen.
Alleen een beetje suf dat het ging om de vuilniszak buiten te zetten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk Meat Loaf is gewoon eerlijk en geeft aan dat aan liefde gewoon een grens zit, zoals het hoort.
tja hij was ook niet echt in conditie he?!quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar toch werd hij makkelijk overgehaald op het derde honk
daarom moest hij ook uiteindelijk wachten tot het einde der tijdenquote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja hij was ook niet echt in conditie he?!
Hou op. Hoe vaak die lesbo's wel niet Meat Loaf aanvragen, dat is echt niet leuk meer hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Prachtig op bij karaoke in de plaatselijk gaybar te doen man....
Bat Out Of Hell heb ik op gestemdquote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef Zorro het volgende:
Zo goed als ik Bat Out Of Hell vind, zo weinig heb ik met deze opvolger
wel of niet?quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hou op. Hoe vaak die lesbo's wel niet Meat Loaf aanvragen, dat is echt niet leuk meer hoor.
De videoclip van dit nummer is ook gewoon baasquote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Meat Loaf is gewoon genieten van de bombastische kitscherigheid, een heel verhaal in een nummer![]()
Dit verhaal is in drie hele albums verteld.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Meat Loaf is gewoon genieten van de bombastische kitscherigheid, een heel verhaal in een nummer![]()
Ja, dan zit het al bijna overal.quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar toch werd hij makkelijk overgehaald op het derde honk
Toch gedaan he. Rookie mistakequote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwen, want daar wil ie nog een nachtje over slapen.
Dat is niet het eerste waar ik aan denk bij het zien van deze manquote:
en toen voelde hij zich pas fijn...quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom moest hij ook uiteindelijk wachten tot het einde der tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Nee is nee, madmaster. Je wil geen metoo aan je broek hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan zit het al bijna overal.
Probeer dan nog maar terug naar het tweede honk te komen…
Jas?quote:
Ja dat is gewoon een complete seriequote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit verhaal is in drie hele albums verteld.
nooit geen keusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |