quote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef Isorden het volgende:
De hele lijst vol zetten met Mumford & Sons...
Dan heb je ook een kut leven.![]()
![]()
Ik vraag me oprecht af wat voor mensen vrijwillig naar een M&S concert gaanquote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef Isorden het volgende:
![]()
Veel van dat soort songs waren voorheen ook altijd van de partij in de Top 100 Allertijden van Veronica, toen ze nog via Hilversum 3 te horen waren, wat ik beschouw als een soort van voorloper van de T2K.quote:Op zondag 29 december 2024 15:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halo of Flies ooit op 19
ik heb er wel eens kleren gekochtquote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat voor mensen vrijwillig naar een M&S concert gaan
Mensen met een gehoorbeschadiging?quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat voor mensen vrijwillig naar een M&S concert gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat kun je over 5 minuten niet meer zeggenquote:
Meer een leven vol met banjo.quote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef Isorden het volgende:
![]()
Helpt vaak ook niet mee als nummers internationaal wat minder bekendheid genieten. Bij Halo of Flies is dat echt een probleem.quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel van dat soort songs waren voorheen ook altijd van de partij in de Top 100 Allertijden van Veronica, toen ze nog via Hilversum 3 te horen waren, wat ik beschouw als een soort van voorloper van de T2K.
Wat dat betreft merk je wel duidelijk een verschuiving van doelgroep en stemmers…
quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef essnhills het volgende:
Ik ken deze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je over 5 minuten niet meer zeggenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zijn we de spirit van Staverman toch nog niet helemaal kwijt in de middag, Paul begon zelfs over z'n familie.quote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef Nizno het volgende:
TS mag wel achterwege blijven en Paul mag zn mond wel houden
Van wie heb je die info?quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helpt vaak ook niet mee als nummers internationaal wat minder bekendheid genieten. Bij Halo of Flies is dat echt een probleem.
drama en dan is het niet eens maandagquote:Op zondag 29 december 2024 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zijn we de spirit van Staverman toch nog niet helemaal kwijt in de middag, Paul begon zelfs over z'n familie.
HAlo Of Flies is ook echt alleen in NEderland iets geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helpt vaak ook niet mee als nummers internationaal wat minder bekendheid genieten. Bij Halo of Flies is dat echt een probleem.
Hoeveel % van de stemmers is buitenlander?quote:Op zondag 29 december 2024 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan het tijdstipquote:Op zondag 29 december 2024 15:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zijn we de spirit van Staverman toch nog niet helemaal kwijt in de middag, Paul begon zelfs over z'n familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |