Herinner me er niet aan dat ik geen leven heb de laatste week van dit jaarquote:Op zondag 29 december 2024 14:04 schreef Isorden het volgende:
Ook de top 2000:
Aan de DJ wissel horen hoe laat het is.
Zo qua naam niet neequote:
Zo gek is dat toch niet voor jonge mensen? Dat wordt nooit meer gedraaid.quote:
Ja godver... ik moet gewoon nog 2 dagen naar de zaak.quote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Herinner me er niet aan dat ik geen leven heb de laatste week van dit jaar
Oeh nu voel ik me jongquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet voor jonge mensen? Dat wordt nooit meer gedraaid.
* Isorden vliegt nu naar Zwedenquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga de BBQ maar eens aanzwengelen
Lekker stuk Picanha roken vandaag
Lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Evenstar het volgende:
in vorig topic was roken nog viesquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Ja al mijn ambitieuze plannen voor een grote eindejaarsschoonmaak en verbouwingen gaan ook nog niet heel hardquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Herinner me er niet aan dat ik geen leven heb de laatste week van dit jaar
Ik heb komende week geen extra dag vrijquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja godver... ik moet gewoon nog 2 dagen naar de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Me too. Gedeelde smart is halve smart.quote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al mijn ambitieuze plannen voor een grote eindejaarsschoonmaak en verbouwingen gaan ook nog niet heel hard
Mijn werklaptop moet de volgende 2 dagen ook nog even aan. Hopen dat de bedrijven waar mijn bedrijf mee in contact staat allemaal op hun gat liggen voor de jaarwisselingquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 14:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is die tekst onder jouw naam trouwens een Dark verwijzing? Godenshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |