welke hij?quote:Op zondag 29 december 2024 12:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb ze alle 4 nog niet in top 2000 topics gezienalleen @:nizno is hier dacht ff dat hij hier mod was hee
issie toch alquote:
hahahaahaquote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de middelbare school moest basketballen tegen van die 3 meter lange gozers uit mijn klas en dat de leraar niet begreep dat ik dat niet leuk vond
Zweden in beweging.quote:
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 12:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, dat je van je long covid af bent zeker?
Met jouw lengte snap ik dat wel ja.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op de middelbare school moest basketballen tegen van die 3 meter lange gozers uit mijn klas en dat de leraar niet begreep dat ik dat niet leuk vond
Wat zou dit betekenen?quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
3 meter.... duidelijk een droom.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |