Dan like ik deze zodat ik niet weer terug hoef naar het oude topic.quote:Op zondag 29 december 2024 12:29 schreef Nizno het volgende:
ik denk ik mik alle reacties even in het oude topic zodat het ranzige onderwerp daar achter blijft
Altijd dat soort types in dat café. Irritatiepuntje, net als die gezinnetjes die om 3 uur 's nachts hun kleine kutkinderen mee het CAFÉ in nemen. Het is nog steeds een café.quote:Op zondag 29 december 2024 12:29 schreef Bugno3 het volgende:
Krullebol in het cafe die met de nepgitaar in handen even wil laten zien daadwerkelijk gitaar te kunnen spelen door akkoorden te grijpen
Geen problemen mee als die gewoon het nummer naspeelt. Als het gewoon random akkoorden zijn die die op een zondagmiddag geleerd heeft, terechte klacht.quote:Op zondag 29 december 2024 12:29 schreef Bugno3 het volgende:
Krullebol in het cafe die met de nepgitaar in handen even wil laten zien daadwerkelijk gitaar te kunnen spelen door akkoorden te grijpen
ik ben niet boos... ik ben.....quote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die had ik er net al uitgehaald
Normaal vind ik alles veel te fel maar mag het licht ff aan? Kan nauwelijks iets zienquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 29 december 2024 12:29 schreef Nizno het volgende:
ik denk ik mik alle reacties even in het oude topic zodat het ranzige onderwerp daar achter blijft
En het is 3 uur 's nachts... dat kleine grut hoort gewoon te slapen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Altijd dat soort types in dat café. Irritatiepuntje, net als die gezinnetjes die om 3 uur 's nachts hun kleine kutkinderen mee het CAFÉ in nemen. Het is nog steeds een café.
Ik dacht eerst het eerste, maar bij de close up bleek het tweede.quote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen problemen mee als die gewoon het nummer naspeelt. Als het gewoon random akkoorden zijn die die op een zondagmiddag geleerd heeft, terechte klacht.
..tevreden en blij RHCP aan het luisteren?quote:
Ik vind hier wat van.quote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
heb even een willekeurig bingonummertje in de TT gezet
Frusciantegodquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is toch elke keer weer een prachtige solo jongens
Indiaantje! Die naam heb ik al een tijd niet langs zien komen. Aardige gastquote:Op zondag 29 december 2024 12:29 schreef Paul het volgende:
@:indiaantje89, @:belsen, @:D_A, @:Bosbeetle kan in de OP komen:
Je kan uitzendingen terugkijken via Ziggo gemist!
Jij speelt duidelijk nooit bingoquote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
jij wilde 69 natuurlijkquote:
over RHCP G59 wel ja.quote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
..tevreden en blij RHCP aan het luisteren?
BINGOquote:Op zondag 29 december 2024 12:30 schreef Nizno het volgende:
Hebben we een 2e oostenrijker nu?quote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef Watashiwa het volgende:
Zijn allemaal nummers dat ik vroeger grijs gedraait had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |