Chocoladesigaretten?quote:
vers fruitquote:
Nederland is een smaakvol landquote:Op zondag 29 december 2024 12:48 schreef Koen66 het volgende:
Apart inderdaad dat er zo'n nationale BZN aversie is
Zit in Lapland midden in de zomer denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 12:49 schreef Bargehassus het volgende:
't Is twee uur 's nachts....
... er komt alweer licht door de ramen.
Hm.
dat is niet kunnen kiezenquote:
Eenschquote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een Dutch klassic.
Echt fantastisch.
ah dat geeft hoop.... ik na bijna 9 maand ookquote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Sigaretten hebben me nooit kunnen bekoren, maar ik vind wiet wel nog steeds lekker ruiken na al 8 jaar gestopt te zijn.
Ik vind de keuze tussen chocolade en sigaretten niet bijster moeilijk eigenlijkquote:
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef Isorden het volgende:
Ik vind roken best wel een afknapper om eerlijk te zijn...
Als iemand echt leuk is kan ik er wel een beetje langs kijken maar het helpt absoluut niet nee.quote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef Isorden het volgende:
jij ging daarna buiten staan als ze op kantoor binnen rookten zodat je geen meeroker meer was?quote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik was vooral meeroker nog op kantoor. Maar ik voelde me er toch niet lekker bij dus heb het maar helemaal uit mn leven gehaald. Wel opluchtend want ik heb een tijdlang er wel vast aan gezeten.
Ik zette het ook nooit op mn datingapp profielen toen ik nog rooktequote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef Isorden het volgende:
Chocoladequote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind de keuze tussen chocolade en sigaretten niet bijster moeilijk eigenlijk
Ik ook nietquote:
In de tijd van dit nr nog redelijk normaalquote:Op zondag 29 december 2024 12:50 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Chocolade
Gelukkig daar niet mee hoeven stoppen
Ja leuk.quote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij ging daarna buiten staan als ze op kantoor binnen rookten zodat je geen meeroker meer was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |