Wat heeft Frankrijk hier nou weer mee te maken?quote:Op zondag 29 december 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja leuk land, jammer van de mensen die wonen.
zijn voldoende leuke amerikanen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is net Nederlandquote:Op zondag 29 december 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
nee das die rechter. die speelt Kevin... die doet samen met de Cock boevenvangen in amerikaquote:
en Love Letters presenteren in de vermomming van Linda de Molquote:Op zondag 29 december 2024 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee das die rechter. die speelt Kevin... die doet samen met de Cock boevenvangen in amerika
ja dat was wel iets dat door mn hoofd ging...quote:
Dat dus.quote:
Soms scheiden mensen de politieke situatie met de mensen zelf niet. Genoeg lui daar die ook niks met Trump hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat we ons nog wel eens laten leiden door wat we op TV zien.
Vannacht 0-1 vond ik heel sterk al kakte het wat in aan het eind. En ergens op de 27e in de avond zat ook echt een heel sterk uur.quote:Op zondag 29 december 2024 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is het beste lijstuur dat ik tot nu toe live heb meegemaakt
Nederland is nog niet verlorenquote:Op zondag 29 december 2024 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijf het altijd raar vinden dat dit nog zo hoog staat.
Guus Meeuwis komt straks nogquote:Op zondag 29 december 2024 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is het beste lijstuur dat ik tot nu toe live heb meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |