Jammer dat ze deze hierna nog 10x gemaakt hebbenquote:
13 keer 13 in een grosquote:
Neequote:
ja, dat was onnodig. Sorry wijkt dan nog af, maar is gewoon kut.quote:Op zondag 29 december 2024 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat ze deze hierna nog 10x gemaakt hebben
Vreemde manier van gitaarspelen idd.quote:Op zondag 29 december 2024 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Die gast staat zijn luchtgitaar te masturberen.
In tegenstelling tot de rest van dit topicquote:Op zondag 29 december 2024 12:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik maak graag...
Wacht, we vallen in herhaling
Dat doen we toch al jaren?quote:Op zondag 29 december 2024 12:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik maak graag...
Wacht, we vallen in herhaling
Soort Dire Straits dus.quote:Op zondag 29 december 2024 12:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Kensington heeft maar 1 nummer gemaakt, de rest zijn varianten
is zn tweelingbroer danquote:
Mja ik vind Slicer daarom nog wel aardig, die is wel anders. En Island. Maar tis veel van dezelfde eenheidsworst en die man kan niet geweldig zingen en te veel galm.quote:Op zondag 29 december 2024 12:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, dat was onnodig. Sorry wijkt dan nog af, maar is gewoon kut.
Je kunt van Kensington veel zeggen maar niet dat het 13 in een dozijn muziek is, hebben een eigen sound.quote:
Kensington fan gespotquote:Op zondag 29 december 2024 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is War
Als in, Warom weet ik dat.
Of Greenday.quote:
Ze weten wel jouw naam, ze roepen jequote:
ow die ken ik niet eens meer.quote:Op zondag 29 december 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik vind Slicer daarom nog wel aardig, die is wel anders. En Island. Maar tis veel van dezelfde eenheidsworst en die man kan niet geweldig zingen en te veel galm.
Dit is Oliver & co genotquote:
were the streets have no namequote:Op zondag 29 december 2024 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze weten wel jouw naam, ze roepen je
quote:Op zondag 29 december 2024 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze weten wel jouw naam, ze roepen je
Nee dat bedoelde ik ook niet. Hun eigen nummers zijn 13 in een dozijn. Ze zijn/klinken allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 29 december 2024 12:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt van Kensington veel zeggen maar niet dat het 13 in een dozijn muziek is, hebben een eigen sound.
ow ja tuulijk... die bedoelde ik ok.. met de katquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |