Had maar één arm en geen baard, geloof ikquote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef Isorden het volgende:
Was er nou nog iets met die drummert van Krezip?
Naakt ingedrumd?quote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef Isorden het volgende:
Was er nou nog iets met die drummert van Krezip?
dan durf ik niet te komenquote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Als mijn schoonmoeder nog leeft is die er ook ja
Voor mij zijn die herinneringen natuurlijk wel roestiger, maar muziek verbindt altijd natuurlijkquote:
Ik vind wel vaak dat die microfoon met consumptie spreekt, nu je het zegtquote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ben je vaak in de war met bukkake?
Ik heb er de laatste 4 jaar maar uncle jokes van gemaakt.quote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn broer is ook al aan het oefenen op dadjokes
Wild Places-god ja.quote:
Drumde ook bij ZZ Leppard jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Had maar één arm en geen baard, geloof ik
Ook een waardevolle skillsquote:Op zondag 29 december 2024 11:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste 4 jaar maar uncle jokes van gemaakt.
Ik hoop van niet, dat wil ik de wereld niet aandoenquote:
ik doelde op de plaaggeestquote:Op zondag 29 december 2024 11:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee ik heb oprecht een lieve schoonmoeder
Wild Places!quote:
ojee, hier komen de bullies weerquote:
Inderdaadquote:
Niks mis meequote:
Overmorgen nog een keer en dan ben je van ons af.quote:Op zondag 29 december 2024 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ojee, hier komen de bullies weer
Music first, always.quote:Op zondag 29 december 2024 11:45 schreef laxus13 het volgende:
EsfGenot![]()
Heel de buurt bij mekaar geschreeuwd toe ie gewonnem had
Ik aan dat gifje van die verbouwereerde Zweed die dacht dat hij nog kon winnenquote:Op zondag 29 december 2024 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet alleen nog maar denken aan Even tot Hier, met dat hondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |