Je hebt niet geleefd als je niet I Think We’re Alone Now hebt gezongen met Ieniminimuisquote:Op zondag 29 december 2024 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast, maar die karaoke doet het tegenovergestelde vermoeden…
quote:Op zondag 29 december 2024 10:27 schreef MadMaster het volgende:
@:Diaan73 zingt nu met Twentse tongval mee: 'Heeel de world!'…
Heeft ze ook rood haar?quote:Op zondag 29 december 2024 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd als je niet I Think We’re Alone Now hebt gezongen met Ieniminimuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En een playbackende Emmely op You're So Vain.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat live ervaren was een life changing eventquote:Op zondag 29 december 2024 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt niet geleefd als je niet I Think We’re Alone Now hebt gezongen met Ieniminimuis
maar wel een glazuur verpesterquote:
Een dotje is tquote:Op zondag 29 december 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook wel een zwak voor
Vreemde song om als duo te zingen…quote:Op zondag 29 december 2024 10:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We is het sleutelwoord hierquote:Op zondag 29 december 2024 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vreemde song om als duo te zingen…
Hahaha, nee, ik ben daar geheel ongeschikt voor.quote:Op zondag 29 december 2024 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar kan je 12 januari achter komen
Glazuur is spontaan opgelost inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 10:29 schreef alopio het volgende:
Ik hoef geen zoetheid meer vandaag
Dit was wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |