Ja chronologisch gezien, niet Top 2000-technisch gezien.quote:
Nou nou “meevallen”quote:Op zondag 29 december 2024 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Random nog een keer de meet pluggen van 12 januari. Mocht je deze genist hebben.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. We vallen jn het echt grotendeels wel mee.
MUZ / Top 2000 Meet 2024/25 - Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Vast, maar die karaoke doet het tegenovergestelde vermoeden…quote:Op zondag 29 december 2024 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Random nog een keer de meet pluggen van 12 januari. Mocht je deze genist hebben.
Is dat die producer/hoe het in dit geval ook mag heten?quote:Op zondag 29 december 2024 10:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wiesje is wel de ultimate girl next door
Yessquote:Op zondag 29 december 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat die producer/hoe het in dit geval ook mag heten?
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 29 december 2024 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ik heb daar ook wel een zwak voorquote:
I just can't stop loving you?quote:Op zondag 29 december 2024 10:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heel veel zoetsappigere plaatjes zijn er denk ik ook niet van MJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |