OT: Son las once y cuarto.
Al naar de super geweest, dik $90.000 uitgeveven (ongeveer 85 euro) en heb eigenlijk niets bijzonders gekocht en zeker geen volle kar. Wordt er wel een beetje vedrietig van, die prijzen hier tegenwoordig. Ok, die Milkareep van dik 6 euro had ik ook gewoon kunnen laten liggen natuurlijk, maar dan nog. Ook nog even groente en vlees gehaald, nog wel betaalbaar.
Verder een kutdag hier, al een paar dagen last van "haarpijn", heel irritant, gelukkig bijna over nu op één plek na. En met 2mm haarlengte ligt het daar niet aan. En nu last van mijn oor, of een klier ofzo, als ik slik soms ook. Heel irritant, iedere zoveel seconden een pijnscheut. Niet heel erg pijnlijk, maar wel bijzonder irritant dat het iedere keer terugkomt. Ik gok eigenlijk dat het te maken heeft met een kaakontsteking wellicht, al een jaar geleden een kroon verloren en nooit iets met het gat gedaan, niet handig natuurlijk. Volgend jaar (kut, dat is woensdag al) staan wat medische onderzoeken op de planning. Eindelijk. 50+ he

Goed, genoeg gezeurd, nog even aan het werk, het is per slot van rekening zondag

Vanmiddag maar even niets. Gisteren leuk gewandeld met Tarka, Willem en Merlina

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.