Hier ook lente, poes is sinds vanavond krolsquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef Barreltje het volgende:
hier wordt er ook een en ander afgeknald ..
verder is de lente hier ook weer begonnen
[ afbeelding ]
Mauwwwwauwwwwquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hier ook lente, poes is sinds vanavond krols
Ik dacht dus dat die 2 zouden worden afgeknaldquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:01 schreef Barreltje het volgende:
hier wordt er ook een en ander afgeknald ..
verder is de lente hier ook weer begonnen
[ afbeelding ]
Oliebollen met Rob uit Parkzicht, goede gozer, in september nog gezien op Wooferland.quote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een dag hadden wij ineens. Vanochtend eerst de knopen doorgehakt over de nieuwe zorgverzekeringenIk ben altijd een beetje trots als ik me er toch weer toe heb gezet.
Daarna werken en avondeten voorbereiden. Toen moesten we snel naar vrienden omdat ze een doos oliebollen had gewonnen. Die werd gebracht door een bekende en favoriete DJ naar wiens draaikunsten we al 30 jaar luisteren. @:madmaster, DJ Rob dus. De vrienden hadden de hele vriendengroep uitgenodigd, voor eten, muziek en vooral veel drank gezorgd. Dus we zaten ineens op een doordeweekse maandag een paar uur op die DJ en zijn maten te wachten met zijn allenToen ze eindelijk aan kwamen kakken werd er een hoop lol gemaakt. Veel foto's, handtekeningen (
), etc.
Om 20.00 waren we thuis om eindelijk ons eigen eten op te eten. Er lag sinds vanochtend 9.30 namelijk een stuk rundderrib op de barbecue.
Ondertussen hebben we ook nog tickets geboekt voor een theatervoorstelling over gabbers, waarbij de DJ van vandaag de afterparty verzorgt. En hij draait ook op een preparty waar we toch al naartoe wilden gaan. Als tegenhanger heb ik ook tickets geboekt voor de Theatervoorstelling van De Verleiders over de aids die de consultancy is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geschikt voor de avondwas (ik poedel mijzelve met een kannetje warm water, buiten. Bij 5graden buiten is dat best fris).ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vanochtend was het 10graden. Binnen.
Maar ik heb mijzelf een warme jurk aangeschaft bij wijze van ochtendjas.
Omdat ik hier nogal wat omklooi met vuur zocht ik iets dat 0% plastic bevat en wel goed warm is.
En het mag niet echt duur zijn natuurlijk, het is gebruiksspul. Dus ik heb ingeleverd op stijl
@sigme euh héél bijzonder 🙃en behaaglijke materialen👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geschikt voor de avondwas (ik poedel mijzelve met een kannetje warm water, buiten. Bij 5graden buiten is dat best fris).
@MadMaster wat een stomme dag!
Wij gingen van een uitvaart van iemand, die net vader was naar een Jordanees huwelijksfeest in een kroeg …wat een contrast. Dat was ook alleen maar gezicht laten zien.
En wat een butweer! voor vuurwerk
Veel plezier en rustige Jaarswisseling iedereen.
En allerbeste wensen en een goed begin! 😘
quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:45 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vanochtend was het 10graden. Binnen.
Maar ik heb mijzelf een warme jurk aangeschaft bij wijze van ochtendjas.
Omdat ik hier nogal wat omklooi met vuur zocht ik iets dat 0% plastic bevat en wel goed warm is.
En het mag niet echt duur zijn natuurlijk, het is gebruiksspul. Dus ik heb ingeleverd op stijl
Slim! Beetje kimono-ishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geschikt voor de avondwas (ik poedel mijzelve met een kannetje warm water, buiten. Bij 5graden buiten is dat best fris).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |