was een erg leuk optreden van hun waar wij bij waren.quote:
Die 60s nummers staan ook niet al te hoog meer, al is deze heel flink gestegen. Veel meer dan Words ook.quote:Op zondag 29 december 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Ah weer de jaarlijkse verwondering dat de Bee Gees veel meer en betere muziek hebben uitgebracht dan de discohits. Heb ze nog maar weinig gehoord dit jaar.
Inderdaad, +512, waar komt dat opeens vandaanquote:Op zondag 29 december 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 60s nummers staan ook niet al te hoog meer, al is deze heel flink gestegen. Veel meer dan Words ook.
Bee Gees Forever bonus gok ik (al heden de beste heren inmiddels anders)quote:Op zondag 29 december 2024 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, +512, waar komt dat opeens vandaan
Zucht..quote:Op zondag 29 december 2024 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, +512, waar komt dat opeens vandaan
Of het maakt depressiefquote:Op zondag 29 december 2024 09:24 schreef peaceman het volgende:
ach ja, de wetenschap dat er slechtere Nederlandse muziek is gemaakt, vergoedt veel.
Ja ik heb echt geen idee hoorquote:
Lees gewoon een paar posts terugquote:
mij niet. maar als je er gevoelig voor bent, zou dat zomaar kunnen ja.quote:
Topic 96 is het al besprokenquote:Op zondag 29 december 2024 09:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lees gewoon een paar posts terug
dan waren we laatquote:
Er komt nog wel wat Nederlandse meuk aan hoorquote:Op zondag 29 december 2024 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
mij niet. maar als je er gevoelig voor bent, zou dat zomaar kunnen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |