SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eerst even koffie, dus.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Heee ToT!quote:
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogquote:Op zondag 29 december 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heee ToT!
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zat weer door het slotje te posten. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heee ToT!
Tof feestje![]()
Bedankt!!
En nu het minder leuke werk: opruimen en afwassen.....Thanks!
En graag gedaan!
Klopt ja, ik moet zo nog de 2 laatste gasten terug naar huis sturen en dan begint het grote opruimen idd.![]()
![]()
Heb daar nooit last van, zodra ik een stap buiten bed zet ben ik klaar wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar hadden we gisteravond geen zin meer in.quote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ice coldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey ToT Hoe was het gisteren, hoeveel fokkers waren er gekomen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn het gewend dotquote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
Zat weer door het slotje te posten. Oeps
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen hequote:Op zondag 29 december 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd dezelfde avond nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als iedereen weg is ga ik opruimen en schoonmakenquote:Op zondag 29 december 2024 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hadden we gisteravond geen zin meer in.
Hey Mickytjuh, dat is lang geleden. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen he
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 29 december 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook en had van de Fokkers wel verwacht dat ze hem even zouden helpen met opruimen. Valt weer tegen he![]()
Ik heb een hekel aan zooi dus voor ik naar bed ga ruim ik het op
Jou schuld, gaf jou antwoordquote:
Ik dacht waarom komt er nu niemand meer, tot ik naar het postnummer keek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou schuld, ga jou antwoord
Ik dacht waarom komt er nu niemand meer, tot ik naar het postnummer keek
Ja echt valt mij tegen, en dan zeggen geen zin meer pppffffquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook altijd gedaan hoor.quote:Op zondag 29 december 2024 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik heb een hekel aan zooi dus voor ik naar bed ga ruim ik het op
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op zondag 29 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan hoor.
Als ik wegga moet het ook opgeruimd zijn en als ik naar bed ga, geen afwas meer op het aanrecht
Dat slaapt een stuk lekkerderThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: