Het lijkt me aardig gereconstrueerd. Ik blijf erbij dat dit benaderd had moet worden als voetbalgevechten en niet als antisemitisme.quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Steven184 het volgende:
NRC artikel over Maccabi-nacht in Amsterdam is lezenswaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 100x liever de extreem saaie familiemens Vingegaard in vergelijking met Pogaicar met zijn neppe en perfect uitgedachte publieke persona. Om over zijn entourage nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:21 schreef DeeBee het volgende:
Chris Froome 2.0 verheerlijken, hou op met me
Al juichen we natuurlijk wel voor iedereen die Pogaicar een beetje het vuur aan de schenen kan leggen
Leuk dit soort teksten.quote:Twee gewonden in Groningen, mogelijk door vuurwerk
Een persoon is vanavond zwaargewond geraakt door een explosie in Groningen. Een tweede persoon raakte gewond. De ontploffing was rond 20.50 uur aan de Goudlaan. Vuurwerk is mogelijk de oorzaak, zegt de politie.
Vinkytown, je verwacht het nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk dit soort teksten.
Wat nou 'mogelijk'. Stukje proleten met hun cobras
Moet zij wetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:52 schreef Pino112 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTQwbHlwcDZpZW9yZw==
Kusjes namens Antwanet @:franklop
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste wensen wielervrienden! Opdat Pogacar wat minder gaat winnen.
De eerste ach, Amerika van het jaar is ook al weer uit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef franklop het volgende:
Gelijk al goed nieuws over FC Barcelona
Ze zijn al lang blij dat de scholen dicht zijn. Dit jaar nog geen schoolshooting gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De eerste ach, Amerika van het jaar is ook al weer uit.
Heel WLR op oorlogspad?quote:Op dit moment is het erg druk op de website van het Nationaal Archief.
We vragen u even te wachten, om te voorkomen dat de website onbereikbaar wordt. Wanneer er een plek vrijkomt, wordt u toegelaten.
Aantal wachtenden voor u: 1213
Geschatte wachttijd: 2 minuten
Blijkbaar waren zijn ramen dichtgetimmerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Assad ook duidelijk naar het verkeerde land gevlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |