gaat matig vandaagqqquote:Op zondag 29 december 2024 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
Een stoel bemachtigen zonder wat te horen slaat nergens op.
Ik zing alleen schaamteloos mee met Henkie, AdeM, MEAU en Als het Avond Isquote:Op zondag 29 december 2024 02:26 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die schaamteloos meezingt?
Incest is wincest, gewoon een trio doenquote:Op zondag 29 december 2024 02:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oehh nice hoor. Ik niet, maar was samen met m'n zus. Sowieso wat ongemakkelijk dan om sjans te hebben
Zat gister ook op dezelfde stoel, ook niets. Iets later kwam ik terug op stoel 11 (ipv. 10) en toen was alles goed.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Incest is wincest, gewoon een trio doen![]()
Same. Ik moet wel echt goed in de olie zitten voor ik op een tafel/bar ga dansenquote:Op zondag 29 december 2024 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, voel ik me denk ik te onzeker voor. Ik kan dat maar in heel weinig omstandigheden. En met robuuste tafels.
Kom je er niet tussen?quote:Op zondag 29 december 2024 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
Al die kinderen online op dit tijdstip
Ik zat ertussen uiteindelijk maar op een kruk zonder gehoor.quote:
Toen ik tien was moest ik om 8 uur in mijn nest liggenquote:Op zondag 29 december 2024 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
Al die kinderen online op dit tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |