Gedaanquote:Op zondag 29 december 2024 01:51 schreef Gretzl het volgende:
Kan iemand deze in de OP plakken?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martin Buitenhuis is nog altijd het beste te pruimen in Poema-verbandquote:
Ja, father cat en son cat is meervoudquote:
oja hij was een van de eersten die deze fout maaktenquote:
zal je net zienquote:Op zondag 29 december 2024 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik straks erin kom bij P. de Leeuw dan ga ik dood.
Wist jij dit @Dagoduck?quote:Op zondag 29 december 2024 01:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Martin Buitenhuis is nog altijd het beste te pruimen in Poema-verband
https://archive.ph/08LN4quote:Waar zit je het liefst?
Als ik thuis in Amsterdam niet meereken, dan is het Madrid. De broer van mijn vrouw woont er, hij is getrouwd met een Spaanse. Hij woont in de wijk Vallecas, iets buiten het centrum.
Kom je er veel?
Zeker twee keer per jaar. En elke keer vind ik de stad mooier. Maar komend jaar verblijf ik er misschien iets vaker. Ik heb een seizoenskaart gekocht voor Rayo Vallecano. De club heeft nog één punt nodig om te promoveren naar de Primera División. Dat kan dus niet meer fout gaan. Als straks Real Madrid en Barcelona op bezoek komen, zit ik op de tribune. Het is zo'n oud stadionnetje, midden in de wijk, zoals het Kasteel van Sparta. Heel sfeervol. Ik sta er ook wel eens als Rayo uit speelt. Dan is er een groot café geopend, met een scherm.
Pff komt die ellende zo ja. Dan ben ik wegquote:Op zondag 29 december 2024 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik straks erin kom bij P. de Leeuw dan ga ik dood.
Niet gek, dat is prof tegen heeeeel erg amateurvoetbal.quote:Op zondag 29 december 2024 01:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wist jij dit @:dagoduck?
Meneer wordt niet voor de lokale FC, maar voor f*cking Rayo Vallecano
[..]
https://archive.ph/08LN4
Sleep well Lapjes en Billquote:Op zondag 29 december 2024 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik ga met je mee! Slaap ze Hamlapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |