Daniel doet het ook wel aardig imo.quote:Op zondag 29 december 2024 01:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja Rabbering is op zich ook prima te hebben, niet te aanwezig.
Wat is dat gehaat op dat lezen toch? Ze lezen allemaal alles op. Emmely leest ook echt alles op hoor. Mo ook, Annemieke ook bijna alles. Zij weten het alleen wat beter te verberegen.quote:Op zondag 29 december 2024 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Desiree leest alles voor, dat is niet veel. Annemieke is gewoon een doorgewinterde 'meester' van het vak, Emmely doet het aardig maar mag nog iets meer jaren maken.
FYPquote:Op zondag 29 december 2024 01:05 schreef ok01 het volgende:
Twee keer Guns n roses in een uur vind ik ook wat teveel van het goede slechtste
Yup, al zag ik die vanmiddag ook met een roze hoed en boa om zijn knar staan en een IKEA-kast in elkaar zetten op SOS van ABBA...quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Desiree leest alles voor, dat is niet veel. Annemieke is gewoon een doorgewinterde 'meester' van het vak, Emmely doet het aardig maar mag nog iets meer jaren maken.
Wij kunnen pratenquote:
Iets gevonden?quote:Op zondag 29 december 2024 01:08 schreef spapaars het volgende:
Midden in de nacht ga ik binnen de koel diepvries-combinatie iets te vreten zoeken.
Anastasia van Myles Kennedy ft Slash moet er ook in trouwensquote:
Een mannelijke of een vrouwelijke boa?quote:Op zondag 29 december 2024 01:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al zag ik die vanmiddag ook met een roze hoed en boa om zijn knar staan en een IKEA-kast in elkaar zetten op SOS van ABBA...
Het lezen an sich is niet erg, maar als het zo wel klinkt dan ben je niet heel sterk bezig in mijn ogen. Je kunt toch wel een beetje improviseren qua teksten zonder het draaiboek los te laten.quote:Op zondag 29 december 2024 01:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat is dat gehaat op dat lezen toch? Ze lezen allemaal alles op. Emmely leest ook echt alles op hoor. Mo ook, Annemieke ook bijna alles. Zij weten het alleen wat beter te verberegen.
Enige die het niet echt doet is Ruud en je ziet wat voor teringbende hij er van maakt
Hierquote:Op zondag 29 december 2024 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo weer terug van feestje. Wel vrij bezopen. Waar zijn we gebleven
Succes he, was weer gezelligquote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet ook eens langzaamaan richting bed.
Morgen de wekker om 7 uur om op tijd naar Praag te kunnen gaan, dat gaat pijn doen
PraagGODquote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Morgen de wekker om 7 uur om op tijd naar Praag te kunnen gaan, dat gaat pijn doen
Slaap ze en fijne reis! Hopelijk ben je in Praag nog een keer online hierquote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik haat er niet op, maar het valt gewoon op. Ik heb Ekdom & Veenstra in Ekstra Weekend als referentie hè. Die hadden ook hun programmaschema maar daar gebeurde gewoon wat er gebeurde.quote:Op zondag 29 december 2024 01:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat is dat gehaat op dat lezen toch? Ze lezen allemaal alles op. Emmely leest ook echt alles op hoor. Mo ook, Annemieke ook bijna alles. Zij weten het alleen wat beter te verberegen.
Enige die het niet echt doet is Ruud en je ziet wat voor teringbende hij er van maakt
Zeker weer gezelligquote:Op zondag 29 december 2024 01:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Succes he, was weer gezellig![]()
Of ga je ook FOK!ken in Tsjechië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |