Ga je diep diep schamen.quote:
Gij zult iedere 2 uur iets geks doen!quote:Op zondag 29 december 2024 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom al die DJ's in elke shift wel iets geks moeten verzinnen om aandacht te genereren. Zou dat in het contract staan
Jij ook.quote:
Annemieke heeft dan alleen weer zo'n blij ei als sidekickquote:Op zondag 29 december 2024 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind haar niet minder vakkundig dan een Ruud, of Mo, of Jeroen, of Daniël, of Barend ......
Enige die beter is is Annemieke en Emmely
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. @DireStraits7ook iets moderners en minder zaaddodends kunnen staan, bijvoorbeeld een anthem van de Franse rockband Phoenix
![]()
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 17% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2024 00:59:09 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Uit angst voor sleur en saaiheid.quote:Op zondag 29 december 2024 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom al die DJ's in elke shift wel iets geks moeten verzinnen
Ik vind het niet allemaal van hoge kwaliteit, maar het is gewoon heerlijk easy listening.quote:
Je hebt net dat retesaaie nummer van die stekelvarkenband gehad maar dit is saaiquote:Op zondag 29 december 2024 00:53 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook iets moderners en minder zaaddodends kunnen staan, bijvoorbeeld een anthem van Phoenix
Ja, eens. Echt zo'n gast die op de middelbare school iedere week wel een keer in een kluisje kwam te zitten, of zijn kleren werden gejat terwijl hij aan het douchen was ofzo.quote:Op zondag 29 december 2024 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Annemieke heeft dan alleen weer zo'n blei ei als sidekick
Moet je zelf weten.quote:
Ik acht de kans bijzonder groot dat ze 'verplicht' iets moeten doen ja. Anders komen ze het jaar erna niet meer terug, want ze vallen dan niet voldoende op. Dat zie je vooral bij Ruud die dan verplicht af en toe maar heel stom 'Biertje!' roept...quote:Op zondag 29 december 2024 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom al die DJ's in elke shift wel iets geks moeten verzinnen om aandacht te genereren. Zou dat in het contract staan
Mwah, vind PT muzikaal gezien toch een heel stuk spannender dan de meeste plaatjes van Knopfler en co.quote:Op zondag 29 december 2024 00:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hebt net dat retesaaie nummer van die stekelvarkenband gehad maar dit is saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |