Ik zal me vast voorbereidenquote:Op zondag 29 december 2024 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We gaan diep morgen. Tot de bodem van de fles én de ziel
ZOOM gaat morgen ook openquote:Op zondag 29 december 2024 00:22 schreef PippenScottie het volgende:Morgen wordt mijn fok avond. De Laphroaig gaat open en het wordt zo laat als dat het wordt
Die is in 2024 toch ook wel losgekomen van haar brave imagoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Talk talk of Talking Heads?quote:Op zondag 29 december 2024 00:28 schreef Felagund het volgende:
Ik blijf nog tot Talk Talk luisteren, maar ga ook zo langzaam richting tandjes poetsen en naar bed.
Tot morgen, en nog veel luisterplezier.
In jouw geval is dag ongeveer net zo toevallig als dat BillDauterive een liedje in de gay bar heeft gekaraokedquote:Op zondag 29 december 2024 00:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zit nu toevallig zelf ook aan de Grand Prestige, geen verkeerde prijs
Ging ze vreemd?quote:Op zondag 29 december 2024 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is in 2024 toch ook wel losgekomen van haar brave imago
Jup, net zoals het geniale Bleachersquote:Op zondag 29 december 2024 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem zou ik toejuichen. Al maken die alleen maar kans met het duet met - jawel - Bruce.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarschijnlijk ook alleen een minieme kans maakt met het nummertje met Broes
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik zit net.quote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 29 december 2024 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In jouw geval is dag ongeveer net zo toevallig als dat BillDauterive een liedje in de gay bar heeft gekaraoked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |