Na dit nummer gaan we los hoorquote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb altijd een jaar nodig om bij te komen van de overdosis Bruce Springsteen in de lijst der lijsten. Waar hebben we bijvoorbeeld in hemelsnaam deze notering aan verdiend?
Wat kost de entree eigenlijk?quote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, deze 25/12 betaalde wij ook de normale horecaprijzen voor een glaasje fris. Maar goed, je bent er slechts een kleine 2 uur (inclusief vroege aankomst), de drank kan nooit een heel dure grap worden
The ladies and people.quote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb altijd een jaar nodig om bij te komen van de overdosis Bruce Springsteen in de lijst der lijsten. Waar hebben we bijvoorbeeld in hemelsnaam deze notering aan verdiend?
Zijn jullie tweede geworden Pip? Op hoeveel punten de winst misgelopen?quote:Op zondag 29 december 2024 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik mis teveel moois. Tevens heb ik mezelf ten schande gemaakt door een pubquiz te verliezen. Maar wel leuk gehad.
Morgen wordt mijn fok avond. De Laphroaig gaat open en het wordt zo laat als dat het wordt
Challenge acceptedquote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, deze 25/12 betaalde wij ook de normale horecaprijzen voor een glaasje fris. Maar goed, je bent er slechts een kleine 2 uur (inclusief vroege aankomst), de drank kan nooit een heel dure grap worden
Liever Bruce dan Froukje.quote:
Dat dan weer wel gelukkig.quote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Na dit nummer gaan we los hoor
quote:Op zondag 29 december 2024 00:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Weet niet of de beelden van 31 december 2012 nog echt te vinden zijn
quote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dit wordt een legendarisch screenshot
Vind het meer lijken op nergens Goed Voor.quote:Op zondag 29 december 2024 00:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Jij denkt maar dat je alles mag van mij
Mehquote:Op zondag 29 december 2024 00:25 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga tukken in ieder geval, zie de screenshots morgen wel![]()
Vanzelfsprekendquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het meer lijken op nergens Goed Voor.
Enfin, bedtijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |