Nog meer PSBquote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Recent heb ik mijn Pet Shop Boys Top 20 herzien. Daar staat dit nummer nu in, op #17.![]()
Hoewel de Pet Shop Boys al veel goede B-kanten hebben afgeleverd, zag ik dit niet aankomen. Niet een single, niet een albumtrack, maar een B-kant (een bonustrack op een cd-single) spant qua PSB voor mij de kroon dit jaar. Het nummer staat terecht op deze plek: het is mijn #1 meest beluisterde nummer, geeft Spotify Wrapped aan. Ik krijg er dan ook werkelijk geen genoeg van.
In these imminent dark ages
if you find it too bizarre
and nothing seems to make sense any more
just remember who you are
002. Pet Shop Boys - Sense Of Time
Dat kunnen er nogal wat zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb al TIG hints afgegeven over de nummer-1...
Nog eentje dan: de nummer-1 komt uit een land waar vandaan nog nooit eerder een artiest op #1 heeft gestaan in mijn jaarlijst...
Als je hints geeft, moet je wel een hint geven waar we iets aan hebben hè?quote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb al TIG hints afgegeven over de nummer-1...
Nog eentje dan: de nummer-1 komt uit een land waar vandaan nog nooit eerder een artiest op #1 heeft gestaan in mijn jaarlijst...
Flappie?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Ach, Flappie. Dat had ik inderdaad moeten kunnen raden.
Vind dit jaar wel regelmatig dezelfde bands terugkomen in je lijst. Zo weinig kwaliteit bij de rest?quote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Een unicum zolang ik muziek luister en jaarlijsten maak, of wat er maar op lijkt: een Nederlandse artiest voert de lijst aan. Ik vind dit een pareltje van de bovenste plank, fantastisch geproduceerd. Wat een talent! En wat een schande hoe weinig aandacht er voor deze plaat was. Het *minst* beluisterde nummer van alles wat je vanavond hoorde staat op plek 1...
Round and Round and Round you circle through my mind
Like the love I couldn't find
You tell yourself it's not alright to feel the same
Cause they're driving you insane
With their sins and their shame
001. DEHAZE - Round And Round
![]()
Bij het begin moet ik altijd aan Flappie denken.quote:
Ja ik weet het. Had helaas eerder geen tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef Melting het volgende:
Dit is al het laatste liedje van vanavond, Shii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |