Mwa, elk teken heeft meerdere schrijfwijzes in de versimpelde alfabetten, dus als je bijvoorbeeld het over een middelbare school hebt (高校), dan type je 'koukou' in, en alle invoermethodes weten dan meestal wel de juiste vertaalslag te makenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knap dat jij en AoS dat dan gewoon tekenen/tekenden
Never Again en Animals ook nog wel. Op zich zijn de wat meer rocknummers wel ok. Hun ballads zijn zijn wel echte draken van nummersquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Burn It To The Ground, dat vind ik nog wel een geinig liedje van Nickelback, verder mogen ze optyfen
En Rockstarquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Gretzl het volgende:
De enige Nickelback die ik nog trek is Far Away
Als je Noors spreekt kan je met een beetje goede wil ook Zwweds en Deens verstaan, al is Deens wel weer lastiger, met die gare klanken van ze.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knap dat jij en AoS dat dan gewoon tekenen/tekenden
[..]
Nee, maar als ik de Noorse nationale finale voor het songfestival wil volgen, dan gaat dat eigenlijk wel heel goed. Dat geldt ook voor Deens en ZweedsAl had ik voor de rest geen specifieke reden om voor die taal te kiezen.
[..]
Nou, dit kwartiertje is er perfect voor
[..]
Is dat wiskunde een beetje een uitdaging? Ik ben bang dat dat veel te makkelijk is.
Je komt hier dit jaar voor het eerst kijken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef spapaars het volgende:
GVD.
Nieuwe topic en we zijn 2 pagina's verder
Net zoals bij Suzan en Freekquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb de Nickelback haat ook nooit helemaal begrepen. De muziek is vooral middelmatig maar niet per se slecht. En dit gaat nog prima idd. Het is een beetje kuddegedrag geworden op een gegeven moment denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
LOOK AT THIS GIRAAAAFFFEquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Isorden het volgende:
Helaas geen Photograph memes meer...
[ afbeelding ]
LOOK AT THIS GRAAAPH
Elevation is fijn. Vreemd dat dat de laagste van allemaal is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef Evenstar het volgende:
Deze van U2 trek ik nog wel een beetje, samen met Elevation.
Bekijk deze YouTube-video hardop lachen om ditquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Isorden het volgende:
Helaas geen Photograph memes meer...
[ afbeelding ]
LOOK AT THIS GRAAAPH
Doe met je meequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, schenkt shotje in voor die wals.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
@:Kopiko graag in OP:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |