quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vanaf 2:04
Mijn ex staat daar tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
foutloze zinquote:
Ik durf niet eens voorbij Zwolle, laat staan wonen in Amsterdam…quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je meteen zolderkamer in Amsterdam kopen.
Zeer mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is toch wel echt de grootste ooraids die ID in de lijst heeft staan naar mijn mening
Uitgevenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:03 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik daarmee aan moet
Hier ook nu. Tot nu toe viel het juist erg mee dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef ok01 het volgende:
Er wordt nu al veel vuurwerk gestoken zeg.
Bij mij in de buurt ten minste
Springt ie dan het publiek in?quote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is toch wel echt de grootste ooraids die ID in de lijst heeft staan naar mijn mening
Komt omdat de vonken van je af vliegenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef ok01 het volgende:
Er wordt nu al veel vuurwerk gestoken zeg.
Bij mij in de buurt ten minste
quote:
Je hebt geluk. Die komt nog.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:04 schreef houdjemond het volgende:
Weer thuis, heb ik het walsje gemist? Ahtoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |