Ja nou kijk, dat zit al in de naam.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch geen goorgonzola @:4everblackeyed?
Was pas interessant geweest als jou vader Mark Knopfler is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:07 schreef peaceman het volgende:
Leuk feitje: mijn vader is op dezelfde dag jarig als Mark Knopfler
Slaap toch een stuk geruster nu ik dit weetquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:07 schreef peaceman het volgende:
Leuk feitje: mijn vader is op dezelfde dag jarig als Mark Knopfler
De cirkel is weer rondquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou kijk, dat zit al in de naam.
Ben voor de HJ gegaan, maar niet omdat jij Affligem niet lekker vindtquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Affligem vind ik echt niet lekker. Dan liever HJ
Heb er twee op. Maar goed, paar shotjes komen er ook al aan deze uren. Dus HJ voor nu.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoeveelste affligem gaat dat worden voor je?
best een interessante gedachtequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ga je dan ook alles met een Amerikaanse tongval verbieden?
Woehoeequote:
Ja lijkt me ook beter, tripels kunnen je nekken als je ze te snel neemtquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben voor de HJ gegaan, maar niet omdat jij Affligem niet lekker vindt
[..]
Heb er twee op. Maar goed, paar shotjes komen er ook al aan deze uren. Dus HJ voor nu.
Ik open hooguit misschien 1-2 keer per jaar een nieuw topic in een reeks dus dat blijft niet hangenquote:
je zal er maar een quiz vraag over krijgen...quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Slaap toch een stuk geruster nu ik dit weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |