Vorig jaar het laatste liedje op ons feest. Op ons eigen verzoek.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat van Louis Armstrong is om 3 uur. Heb die nog nooit gemist in de T2000 en ben dat dit jaar niet van plan
Ja het nummer dat voor Elvis bedoel ik dusquote:
Lang genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar het laatste liedje op ons feest. Op ons eigen verzoek.
Ik kan Niall Horan in de vertequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat hebben we ook weer overleefd.
Nu Niall Horan nog en begin komend uur Daniel Lohues, daarna wordt het weer beter.
Dat voor Elf was? Nee, Elf is een film geen nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja het nummer dat voor Elvis bedoel ik dus
The Blacker the Berry was ook wel leuk geweest, maar ben bang dat die track zelfs voor de gemiddelde Kendrick-fan iets te hard isquote:
Het is wel fascinerend hoe dichtbij elkaar wij zitten bij sommige dingen en hoe ver weg bij andere.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat hebben we ook weer overleefd.
Nu Niall Horan nog en begin komend uur Daniel Lohues, daarna wordt het weer beter.
huhquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat voor Elf was? Nee, Elf is een film geen nummer.
En Elvis een comedyserie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oehquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef Kopiko het volgende:
Ik zie dat de volgende Pixies er iets voor Elvis.
Fan van Lohues?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is wel fascinerend hoe dichtbij elkaar wij zitten bij sommige dingen en hoe ver weg bij andere.
blauwteen het Kerstelfje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alf was een buitenaards wezenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |