Zak zak zak maar lekker door door door.quote:
Die hebben nog een brief gestuurd naar Radio 2 dat Macklemore een camera kapot had geslagen.quote:
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over slapen gesproken, * OscarMopperkont gaat maar weer naar bed....
Morgen moet er weer gewerkt worden
Cobra aan je oor gehad toevallig?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dit nog niet zo slecht klinken
De beat is wel okayquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef peaceman het volgende:
de muziek is niet erg maar hij had niet hoeven rappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef peaceman het volgende:
Studenten van de UvA en Extinction Rebellion-leden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb ook niet het gevoel dat we iets hebben gemist.
Wie stemt hierop?
Zonde ja. En ze zijn helaas ook nog steeds niet rijp voor Kae Tempestquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
R2 luisteraars zijn helaas nog niet klaar voor A Tribe
WAT?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Cobra aan je oor gehad toevallig?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde ja. En ze zijn helaas ook nog steeds niet rijp voor Kae Tempesten Little Simz
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Tribe - Midnight Marauders. Heel dat album kan er in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde ja. En ze zijn helaas ook nog steeds niet rijp voor Kae Tempesten Little Simz
![]()
Nee, ik geloof dat dit Elvis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:48 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, ik wist niet dat dit van Macklemore was.
Ooooh, off by 1quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat het 71 voor elvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |