Wil het niet meer horen!quote:
is met tweets en joetjoeps ook zoquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerder vanavond was er ook een afbeelding die maar steeds opnieuw laadde inderdaad.
Een van de beter Bløfjes toch welquote:
Yep, regelmatig op vakanties Bløf geluisterd (cd van moeder) in de auto, vond deze toch wel geinig. Kan trouwens al die nummers wel meezingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de beter Bløfjes toch wel
dus nu ga je om 23:45 ipv 23:55?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:43 schreef peaceman het volgende:
Ik denk erover om vanavond eens wat vroeger te gaan slapen. Uurtjes zijn niet heel geweldig en dan kan ik morgenvroeg wellicht Billie Eilish horen, want die heb ik nog niet gehoord deze Top 2000.
Jullie zijn ook blauw. Op die conversaties zit ook wel eens wat ruis.quote:
Grappig... jij ligt al voor 22.00quote:
Net nu ik er wel s avonds lang kan zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:43 schreef peaceman het volgende:
Ik denk erover om vanavond eens wat vroeger te gaan slapen. Uurtjes zijn niet heel geweldig en dan kan ik morgenvroeg wellicht Billie Eilish horen, want die heb ik nog niet gehoord deze Top 2000.
Je kan ook juist lang opblijven en Birds of a Feather meepakkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:43 schreef peaceman het volgende:
Alles liefs uit Londen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is Blof wel gaan waarderen de afgelopen jaren
Niet alles
Dat ga ik zeker niet redden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan ook juist lang opblijven en Birds of a Feather meepakken
Denk dat ik het zelf ook niet te laat maak, dan haal ik Baker Street morgenochtend mischienquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:43 schreef peaceman het volgende:
morgen kun je toch ook wel dronken zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Net nu ik er wel s avonds lang kan zijn
klopt. hoewel ik vanmorgen uit heb geslapen dus iets langer op mag blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grappig... jij ligt al voor 22.00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Heb ook niet het gevoel dat we iets hebben gemist.quote:
Trek die rode trui is uit johquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
Aminam, waar ga jij zo rap naartoe?
R2 luisteraars zijn helaas nog niet klaar voor A Tribequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:46 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook moderne klassieker We the People… kunnen staan
Bekijk deze YouTube-video
Ja oke, fair enoughquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Alsof mijn moeder Wu-tang quote.
nee
Met je Batsbakquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
Aminam, waar ga jij zo rap naartoe?
truste mopperkontquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over slapen gesproken, * OscarMopperkont gaat maar weer naar bed....
Morgen moet er weer gewerkt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |