quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:37 schreef alopio het volgende:
Zal je net zien, ga ik even drinken halen mis ik Tubular Bells
Comfortably Numb daarop is gewoon de beste uitvoering ooitquote:
Eyo's zijn totaal niet te vaak gebruikt in moderne muziekquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar heb wel het gevoel dat ze pretentie willen geven dat het complex in elkaar steekt door hoe de DEO's gezongen worden op de maat
of jip die kijkt sipquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook Icarus kunnen staan.
Was even met de trein naar Maastricht gegaan vanuit Rdamquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moest je er een marathon voor lopen om wat te halen?
Echoes van die is ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Comfortably Numb daarop is gewoon de beste uitvoering ooit![]()
Pinkpop 2013.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik ook. Voorprogramma van Muse ooit.
Je moest de druiven zelf nog stampen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:37 schreef alopio het volgende:
Zal je net zien, ga ik even drinken halen mis ik Tubular Bells
Zoiets stond er gisteren nog in.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Snap wel dat men de bastille bestormde
Bad Blood vind ik hun beste.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook Icarus kunnen staan.
Saucerful of Secrets daaropquote:
Die is echt goddelijk ja, net als die versie van One of These Daysquote:
hij zit in de studeerkamer en de wijnkelder is helemaal aan de andere kant van de villaquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest de druiven zelf nog stampen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |