quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:37 schreef alopio het volgende:
Zal je net zien, ga ik even drinken halen mis ik Tubular Bells
Comfortably Numb daarop is gewoon de beste uitvoering ooitquote:
Eyo's zijn totaal niet te vaak gebruikt in moderne muziekquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar heb wel het gevoel dat ze pretentie willen geven dat het complex in elkaar steekt door hoe de DEO's gezongen worden op de maat
of jip die kijkt sipquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook Icarus kunnen staan.
Was even met de trein naar Maastricht gegaan vanuit Rdamquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moest je er een marathon voor lopen om wat te halen?
Echoes van die is ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Comfortably Numb daarop is gewoon de beste uitvoering ooit![]()
Pinkpop 2013.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik ook. Voorprogramma van Muse ooit.
Je moest de druiven zelf nog stampen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:37 schreef alopio het volgende:
Zal je net zien, ga ik even drinken halen mis ik Tubular Bells
Zoiets stond er gisteren nog in.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Snap wel dat men de bastille bestormde
Bad Blood vind ik hun beste.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook Icarus kunnen staan.
Saucerful of Secrets daaropquote:
Die is echt goddelijk ja, net als die versie van One of These Daysquote:
hij zit in de studeerkamer en de wijnkelder is helemaal aan de andere kant van de villaquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest de druiven zelf nog stampen?
Corey Taylor?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bad Blood vind ik hun beste.
Beter dan de versie van Taylor.
En plukkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest de druiven zelf nog stampen?
Ja zou war zijn als dat nummer ook zo lang wasquote:
Top 100 materiaal.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
De mooiste Beach Boys. Dit is echt bizar laag trouwens, ik kan me nog wel herinneren dat dit op 31 december werd gedraaid en dat ik begin 30 december al laag vond.
Klopt. Dit gaat over een tril-ei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:41 schreef ShinyStar het volgende:
Dit nummer is het vervolg op Roxy Dekker - Satisfyer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |