Ja die nacht is me te kostbaar om de wekker er voor te zetten. Zat ooit eens rond 19u. Met Stassen op de poetsmachine.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Laatste nacht. Staat veel hoger sowieso.
quote:
Gebeurdquote:
Bij Suzan houdt Freek het niet lang vol.quote:
Die laatste nacht is wel pijnlijk, zoveel mooie platen die je dan mist. Sowieso Everlong, Papillon en Ice Queen zitten vaak in die nacht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja die nacht is me te kostbaar om de wekker er voor te zetten. Zat ooit eens rond 19u. Met Stassen op de poetsmachine.
Staat me bij dat het toen Echoes was.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Was dit nummer vorig jaar ook bij Morad? Of was dat Echoes?
Altijd blijven lachen!quote:
Denk dat Suzan na 2 minuten al zeurt dat het te lang duurt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Suzan houdt Freek het niet lang vol.
Ja in ieder geval ook een lang nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Staat me bij dat het toen Echoes was.
Die Honda is wel epischquote:
Ik zie maar 1 mooie plaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die laatste nacht is wel pijnlijk, zoveel mooie platen die je dan mist. Sowieso Everlong, Papillon en Ice Queen zitten vaak in die nacht.
Ik vind het sowieso wel leuk, duurt alleen te lang.quote:
Zooey Deschanelquote:
Mike Oldfield – grand piano, glockenspiel, Farfisa organ, bass guitar, electric guitar (including "speed guitar", "fuzz guitar", "mandolin-like guitar" and "guitars sounding like bagpipes"), taped motor drive amplifier organ chord, assorted percussion, acoustic guitar, flageolet, honky tonk piano, Lowrey organ, tubular bells, concert tympani, Hammond organ, Spanish guitar, vocals ("Piltdown Man" and "Moribund chorus")quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:20 schreef Isorden het volgende:
Gaat er nog iemand even vertellen welke instrumenten we zoal horen in dit nummer?
Je draait dit niet dagelijks?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb ook geen idee wat er wanneer komt bij deze plaat. Als ze de volgorde zouden omdraaien zou ik het niet merken.
Ja vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld zitten er ook veel platen die jij mooi vindt in die nacht
Elk jaar hetzelfde inderdaadquote:
Dit hele nummer ja.quote:
Mijn vader heeft die elpee voor me gedraaid toen ik een kind was en het voorbij kwam in B&A.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:26 schreef alopio het volgende:
Mijn Pa heeft deze op LP
En NEE mijn Pa is niet Bassie of Adriaan
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
Snel, in de wagen!
-wat wil je vragen?
Wat een baasquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft die elpee voor me gedraaid toen ik een kind was en het voorbij kwam in B&A.
Nee dat kan eigenlijk ook echt nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
ze krijgen daar in het cafe echt niets mee van dit nummer dankzij zijn geneuzel in de microfoon
Nog net voordat de platenspeler uit de woonkamer verdween. Genot.quote:
Die ken ik volgens mij niet, maar eens kijken dan.quote:
das niets.... een chirurg in Grey's Anatomie heeft ballen zo groot als de staat Texas...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |