Genot ja. Ik was in de war en dacht dat die om 08:00 vanmorgen kwam, ik zat al klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooooh komt Tubular Bells eraan?
Jeetje. Ik schrik hiervan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels toch wel genoeg om de top 50 te vullenhttps://nl.wikipedia.org/wiki/Discografie_van_Suzan_%26_Freek
Ja ik eigenlijk ook wel een beetjequote:
@Zorro vind hier wat van.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Genot ja. Ik was in de war en dacht dat die om 08:00 vanmorgen kwam, ik zat al klaar.
Gelukkig kwam daar wel Musica E voorbij wat ook 7 minuten geilheid is
WEL GVD NIET DE VERSIE DIE ZE HIER PREVIEWDEquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Genot ja. Ik was in de war en dacht dat die om 08:00 vanmorgen kwam, ik zat al klaar.
Gelukkig kwam daar wel Musica E voorbij wat ook 7 minuten geilheid is
Met Neil Young staan die paarden er ook al niet inquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
The Osmonds staan er niet eens in. Al heel lang niet, volgens mij.
Crazy Horses is toch wel echt Top 2000 materiaal.
jip wat kijk je sipquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Toegegeven, de Engelstalige Racoon is een stuk beter te doorstaan dan de Nederlandstalige
gewoon eraf zagen en dan komen ze wel ergens anders terechtquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
Is het te dracoonisch om Zeeland gewoon af te steken van de rest van het land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |