Ken ik niet maar wel eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier had gewoon The Prophet's Song of Teo Torriate moeten staan![]()
![]()
Geen drank paraat hebben op grijphoogtequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, heb mijn drank nog niet gereed.
Hij heeft nog liever K3!quote:
nu pas?quote:
Ik volg je niet zo, eigenlijkquote:
I'm not an addict.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen drank paraat hebben op grijphoogte
Had meer van je verwacht
Mijn spijt is oneindig en mijn schuld is troggen diepquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gemiste kans voor
Oh, Genesis al Phil beter.
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Er mag wel een voorzichtige exodus van mindere Phil/Genesis-platen plaatsvinden.
Denk dat dat ergens de komende jaren eerder andersom gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Er mag wel een voorzichtige exodus van mindere Phil/Genesis-platen plaatsvinden.
heb je zn twitter niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik volg je niet zo, eigenlijk
Ja zou me niet verbazen met die docu over Phil die onlangs is uitgekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat dat ergens de komende jaren eerder andersom gaat gebeuren.
Fuck the hatersquote:
Ja, zijn marketingstunt hangt in de lucht. Treurig om te zien welquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat dat ergens de komende jaren eerder andersom gaat gebeuren.
klinkt engquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:25 schreef alopio het volgende:
Pro-Tip
Als je kerstbrood/stol over hebt, beetje prakken, chocolade erover, scheut rum erbij, in de oven doen en dan heb je een soort rum brood pap met choco
Verdomde lekker
Inderdaad, zag er erg broos uit in die Drumeo docuquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja zou me niet verbazen met die docu over Phil die onlangs is uitgekomen.
En het feit dat het met hem niet goed gaat
Sorry, dat klinkt echt viesquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:25 schreef alopio het volgende:
Pro-Tip
Als je kerstbrood/stol over hebt, beetje prakken, chocolade erover, scheut rum erbij, in de oven doen en dan heb je een soort rum brood pap met choco
Verdomde lekker
Nee, maar het was een slechte grap verwijzend naar de titel van het nummerquote:
4e kerstquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit Queen nummer komt 3 dagen te laat
Heb het eerste halfuur gezien, en inderdaad, die ziet er niet uit alsof ie nog lang heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad, zag er erg broos uit in die Drumeo docu
Een paar jaar terug toen ik wat live optredens opzocht vond ik Phil al uitermate zwak ogen. Zou me verbazen als die het nog heel lang redt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad, zag er erg broos uit in die Drumeo docu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |