Zag dat ze laatst bij jullie in de stad nog ergens 850 kilo vuurwerk in beslag hadden genomen....quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
lijkt alsof er een oorlog aankomt.
nu heb ik zin in een marsquote:
ja Cant Hold Us kwam ook heeeeuuul vaak langsquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Can't Hold Us en Get Lucky bijv oh en Blurred Lines
Staat dit jaar lager dan Hind's Hallquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja Cant Hold Us kwam ook heeeeuuul vaak langs
Ik heb het idee dat hier heel veel vuurwerk wordt afgestoken. Al vrij snel na de vuurwerkramp weer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zag dat ze laatst bij jullie in de stad nog ergens 850 kilo vuurwerk in beslag hadden genomen....
Je zou denken dat mensen in Enschede beter weten.
Als ik het met Groningen vergelijk, was het echt 3x erger toen ik in Enschede woonde. Heb daar ook wel mn vuurwerktrauma opgelopen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zag dat ze laatst bij jullie in de stad nog ergens 850 kilo vuurwerk in beslag hadden genomen....
vuurwerk is hier best geliefd... ondanks je weet welquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik er al?quote:
Ondanks vliegtuigbommen. Aldus mijn stiefzwager.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
vuurwerk is hier best geliefd... ondanks je weet wel
quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ondanks vliegtuigbommen. Aldus mijn stiefzwager.
Ja gaat hard zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |