Vind ik ook niet zo leuk nee, maar die kan ik wel beter hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lemon Tree. Of had jij daar geen afkeer van?
nou vooruit, je bent vergevenquote:
Ja, van de beatgroepnummers is weinig over helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef Bugno3 het volgende:
Mierzoete, tenenkrommende Bietel. Alweer.
of wat drugs moeten nemenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef Fred_B het volgende:
Leuke band dit. Die zouden eens naar die Rolling Stones van hiervoor moeten kijken voor wat liedjes met meer pit.
Maar dit was wel een leukequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef LTVDK het volgende:
Laat genoeg terug om Bruno Sars gemist te hebben
Komt door The Analogues. Die spelen alleen maar werk vanaf 1965quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, van de beatgroepnummers is weinig over helaas.
Wel jammer, iets te veel scheefgroei. Dat werk ik wel minder, maar alleen Help vind ik net te weinig. Er mogen er wel 2 bij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt door The Analogues. Die spelen alleen maar werk vanaf 1965
ik vind dit altijd een beetje saaiquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef MTheBassman het volgende:
Deze mag wel wat hoger op zich ja
Het leuke er aan is dat ik hem niet heb hoeven horenquote:
Heel wat hoger wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef MTheBassman het volgende:
Deze mag wel wat hoger op zich ja
Dat doen ze dan wel weer briljant.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt door The Analogues. Die spelen alleen maar werk vanaf 1965
Dan scheiden hier onze wegen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dit altijd een beetje saai
She Loves You en I Want To Hold Your Hand zouden wel passenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer, iets te veel scheefgroei. Dat werk ik wel minder, maar alleen Help vind ik net te weinig. Er mogen er wel 2 bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |