Nee, vriendin was van de week al met me op pad en nu weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Je rechterhand je vriendin noemen
Je bent een fokker he
(Uiteraard wel 30cm)
Bij Cuby in de tuin?quote:
quote:
peaceman houdt wel van zalm…quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hou niet van zalm, dus ik geef peaceman groot gelijk
Ze was vrijwillig mee?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, vriendin was van de week al met me op pad en nu weer
Ook van patat dus ik sta nergens meer van te kijkenquote:
Ik niet. Heb helemaal niks met welk zeevoer dan ook. Alleen kibbelingen en lekkerbekken gaan er bij mij in.quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:50 schreef DecoAoreste het volgende:
We moesten deze altijd zingen met muziek op de middelbare school. Ben hem toen een beetje zat geraakt maar op zich is het een leuk nummer.
Lol ja okequote:Op zaterdag 28 december 2024 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een taal voor een tienermeisje!
en de cyclus is rond, we zijn weer terug bij vanochtendquote:
Straks gaat ie nog zeggen dat ie ook van een frikadel pindasaus houdtquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook van patat dus ik sta nergens meer van te kijken
zolang het maar gefrituurd wordt he?!quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik niet. Heb helemaal niks met welk zeevoer dan ook. Alleen kibbelingen en lekkerbekken gaan er bij mij in.
Zelfs dat niet voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik niet. Heb helemaal niks met welk zeevoer dan ook. Alleen kibbelingen en lekkerbekken gaan er bij mij in.
Het klopt toch? de 90's zijn toch pas net over? toch? TOCH?quote:
Ik ook niet van heel veel hoor. Makreel en zalm vind ik erg lekker. Soms ook witvis en kibbeling.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja is goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het klopt toch? de 90's zijn toch pas net over? toch? TOCH?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat kan niet, want Gelredome is kutquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:52 schreef peaceman het volgende:
Ze speelden hier een prachtige versie van in de Gelredome
Oud? Dit is een New Kid hoorquote:
Glenn was goed bij stem?quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:52 schreef peaceman het volgende:
Ze speelden hier een prachtige versie van in de Gelredome
Ik ookquote:
Graagquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang het maar gefrituurd wordt he?!
We hadden golden circle tickets, was prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Gelredome is kut
Hier kom ik nooit meer van af he?!quote:
The Proclaimersquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heeft iemand nog een goeie playlist voor een road trip die ik kan stelen?
Neen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier kom ik nooit meer van af he?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |